اخبار داغ

سوژه مردمی:

گلایه صاحبان مشاغل تیرچه و بلوکی لنده ای از مسئولان به واسطه کمبودماسه/هیچ اداره ای پاسخگویی مطالبات ما نیست

گلایه صاحبان مشاغل تیرچه و بلوکی لنده ای از مسئولان به واسطه کمبودماسه/هیچ اداره ای پاسخگویی مطالبات ما نیست
امروزه توجه به بخش های تولیدی و صنایع کوچک از مهمترین مواردی است که برای توسعه اشتغال و توجه به تولید باید مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروزه توجه به صنایع کوچک و بزرگ از مهمترین مواردی است که از سوی مسئولان باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

ایجاد فرصت های ناب برای توسعه اشتغالزایی و افزایش سطح بهره وری تولید از امکانات موجود در حوزه های مختلف به خصوص صنایع کوچک تر همانند کارگاه های تیرچه و بلوکی می تواند باعث رفع مشکلات و تامین نیازمندی های مردم باشد که نیازمند حمایت روز افزون مسئولان هستند.

,

 

,

متاسفانه چندین ماه است که مشکلات شن و ماسه شهرستان لنده دامن مردم و این صاحبان صنایع کوچ را گرفته است که بازهم به دلیل نیاز مردم به بلوک و تیرچه آنان را با مشکلات اساسی رو به رو ساخته است.

,

 

,

گفتنی است در چند ماه گذشته روند تولید مصالح اساسی ساختمانی به خصوص در شن و ماسه شهروندان لنده ای را با مشکلات اساسی روبرو ساخته است که تا کنون چندین بار نیز به جهت رفع این معضل به فرمانداری و بخشداری مراجعه کردند و خواستار پیگیری هستند ولی هنوز هیچ جواب قانع کننده ای به دلیل تعطیلی دو واحد تولید شن و ماسه دریافت نکرده اند.

,

 

,

به هرحال این مشکلات باعث شده است تا روند نگرانی ها و گلایه مندی های مردم از وضعیت موجود به بالاترین سطح ممکن برسد که امیدواریم مسئولان هرچه سریعتر برای رفع این معضل  چاره ای اساسی بیاندیشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه