اخبار داغ

نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

پیشبرد سال ۹۸ با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

پیشبرد سال ۹۸ با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب
نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری گفت: آغاز سال ۹۸ را با بیانیه دوم انقلاب ، این سرمایه عظیم که راهگشا و تدوین گر است بر سر سفره می‌نشینیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری صبح امروز در سومین یادواره یکصد و چهل و سه شهید فرماندهی نیرو انتظامی و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:  سال ۹۷ سال خوبی بود چرا که توانستیم  بسیاری از فتنه ها را  یکی پس از دیگری خنثی کنیم و سال با سربلندی به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در آستانه ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه بسیار پر محتوا و عمیق  منتشر شد و ۴۱ سال پیش روی مردم قرار گرفت.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: آغاز سال ۹۸ را با بیانیه دوم انقلاب ،  این سرمایه عظیم که راهگشا و تدوین گر است بر سر سفره بنشینیم.

وی بیان داشت: اگر بیانیه گام دوم را خوبی اجرا کنیم به خوبی می توانیم جامعه را بسازیم .


وی با اشاره به اینکه یاد شهدا در دلها زنده و پاینده است اذعان داشت: روح این بیانیه همین فرهنگ ایثار و شهادت است .

حجت السلام نکونام خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ ممکن است فتنه دیگری از سوی دشمن در خصوص مسائل مختلف رقم بخورد که مردم و مسئولین ما نباید بگذارند این اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه  مبارزه جدی با منکر ، نفوذ  متکبرین، منافق و ... باید با صلابت هرچه تمام تر صورت پذیرد اظهار کرد: این مبارزه به برکت خون شهدا صورت می پذیرد.

حجت السلام نکونام در پایان خاطر نشان کرد: اینگونه برنامه ها روحیه شهادت و شهادت طلبی را برجان ها و دلها حاکم می کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه