اخبار داغ

در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد؛

نخستین دوره ستاره شناسی NASE در ایران به میزبانی بوشهر

نخستین دوره ستاره شناسی NASE در ایران به میزبانی بوشهر
نخستین دوره آموزش ستاره شناسی (NASE) در ایران به میزبانی مشترک رصدخانه مهر و دانشگاه خلیج فارس بوشهر با شرکت بیش از ۵۰ نفر از معلمان و منجمان سراسر کشور در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ نخستین دوره آموزش ستاره شناسی (NASE) در ایران به میزبانی مشترک رصدخانه مهر و دانشگاه خلیج فارس بوشهر به مدت چهار روز با حضور دو مدرس بین‌المللی ستاره شناسی، رزا ماریا استاد دانشگاه بارسلونا و رئیس (NASE ) و کورینا توما (استاد دانشگاه کلوژ) و با شرکت بیش از ۵۰ نفر از معلمان و منجمان سراسر کشور در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, (NASE), .,

, ,

این دوره با تمرکز به آموزش معلمان و تدریس کاملا عملی ابزارهای نجومی و آموزشی و با هدف ایجاد یک شبکه آموزشی به مرکزیت ایران در سطح خاورمیانه انجام و در نهایت برای شرکت کنندگان این دوره گواهی آموزشی ستاره شناسیNASE   صادر شد.

, NASE , .,

, ,

همچنین در این دوره ۱۱ نفر از اساتید و مدرسان ستاره شناسی استان بوشهر نیز به عنوان مدرس کارگاه های علمی حضور داشتند و پس از گذراندن چهار روز کارآموزی موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی آموزش ستاره شناسی از اتحادیه جهانی نجوم (IAU)  گردیدند.

, (IAU) , .,

, ,

اختتامیه این دوره نیز با حضور احمد دالکی، پدر علم نجوم ایران از شهرستان دشتستان، در سالن رئیسعلی دلواری دانشکده مهندسی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

, .,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه