اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

توقف گردشگران در سلطانیه کمتر از 8 ساعت است/ ساماندهی اطراف پل تاریخی میربهاالدین زنجان بر عهده خدمات شهری است

توقف گردشگران در سلطانیه کمتر از 8 ساعت است/ ساماندهی اطراف پل تاریخی میربهاالدین زنجان بر عهده خدمات شهری است
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان در مورد وضعیت نامطلوب اطراف پل میربهاالدین زنجان گفت: ساماندهی اطراف پل تاریخی میربهاالدین زنجان بر عهده خدمات شهری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد رونق گردشگری در سلطانیه اظهار کرد: سلطانیه هنوز به آن رونق گردشگری کامل نرسیده ولی در چند سال اخیر کارهای زیادی در رونق گردشگری این شهرستان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: بحث رونق گردشگری تنها در سلطانیه نیست رونق گردشگری شهر سلطانیه به صورت محور و زنجیره‌ای به خدابنده و غار کتله خور و غیره است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بیان کرد: در حوزه گردشگری با کمبود اعتبار مواجه هستیم و هنوز 5 سال اعتبار این بخش به اندازه یک سال سال 89 نیست.

,

وی با اشاره به توقف گردشگری در شهرستان سلطانیه اشاره و عنوان کرد: اقامت به معنی این است که توقف گردشگر در یک مقصد گردشگری بالای 8 ساعت باشد ولی در سلطانیه توقف گردشگری به 8 ساعت نرسیده است و اولین کار برای رساندن به این هشت ساعت است.

,

رحمتی عنوان کرد: سلطانیه هنوز کف انتظار من در حوزه گردشگری نیست ولی این به معنی این نیست که بخش گردشگری در این شهرستان رها شده است.

,

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب اطراف پل میربهاالدین زنجان عنوان کرد: این پل از لحاظ سازه‌ای به ما مربوط است و رسیدگی بر محوطه آن به عهده خدمات شهری بوده و خود پروژه نیز به شهرداری واگذار شده و شهرداری در برنامه خود قرار داده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بیان کرد: در خود پل و سازه آن مشکلی نداریم و بحث تردد خودرو را که جلو آن نیز گرفته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه