اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان:

صدور 980 شناسنامه مکانیزه برای شهدای استان زنجان

صدور 980 شناسنامه مکانیزه برای شهدای استان زنجان
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان از صدور 980 شناسنامه مکانیزه برای شهدای استان خبر داد که تحویل خانواده معزز آنها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا;  مراسم تجلیل و تکریم از فرزندان و خانواده های معزز شهدای ثبت احوال به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدایی مشاور استاندار در امور ایثارگران، معاونین و مدیر کل ثبت احوال استان زنجان و جمعی از فرزندان شاهد شاغل در ثبت احوال استان در سالن جلسات این اداره کل امروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,   مراسم تجلیل و تکریم از فرزندان و خانواده های معزز شهدای ثبت احوال به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدایی مشاور استاندار در امور ایثارگران، معاونین و مدیر کل ثبت احوال استان زنجان و جمعی از فرزندان شاهد شاغل در ثبت احوال استان در سالن جلسات این اداره کل امروز برگزار شد.,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند، اظهار کرد: استان زنجان با توجه به جایگاه ارزنده‌ای که در تاریخ حماسی کشور ایفا کرده، جزو مراکز پیشرو در ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت محسوب می‌شود.

,

علی کاظمی افزود:۲۲ اسفندماه به عنوان "روز بزرگداشت شهدا" نامگذاری شده است، در نتیجه برنامه‌های مختلفی در همین راستا همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار می شود.

,

وی اضافه کرد: بنیاد شهید به فرمان امام راحل در سال ۵۸ با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاسیس شد و در سال ۸۳ روز بزرگداشت شهدا به تصویب شورای عالی رسید و طی چهار سال گذشته برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت آن اجرا شده است.

,

 

,

*بنیاد شهید یک نهادی انقلابی است

, *بنیاد شهید یک نهادی انقلابی است, *بنیاد شهید یک نهادی انقلابی است,

این مسئول با اشاره به اینکه بنیاد شهید یک نهادی انقلابی است، ادامه داد: این نهاد علاوه بر ارائه خدمات ایثارگری، وظیفه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بر عهده دارد و ایثار اجتماعی یکی از عناوین مهم در جامعه فعلی محسوب می‌شود که بنیاد همواره تلاش در معرفی آن را داشته و دارد.

,

کاظمی، ارتقای جایگاه ایثارگری، ارتقای سطح علمی و آموزشی خانواده‌های ایثارگران، ارتقای سطح کیفی زندگی ایثارگران، سلامت‌محوری در جامعه ایثاری، توسعه ورزش همگانی و غیره را از جمله اهداف بنیاد در بحث ارائه خدمات به جامعه ایثارگری برشمرد.

,

در ادامه مدیرکل ثبت احوال استان زنجان نیز ضمن قدردانی از حضور مدعوین در این مراسم گفت: بیشترین تعداد نیروی انسانی در این مجموعه ایثارگر هستند و این افتخار بزرگی است .

,

 

,

*در ناامن ترین منطقه خاورمیانه امن ترین کشور را داریم 

, *در ناامن ترین منطقه خاورمیانه امن ترین کشور را داریم , *در ناامن ترین منطقه خاورمیانه امن ترین کشور را داریم ,

سید علی شفیعی تصریح کرد: در ناامن ترین منطقه خاورمیانه امن ترین کشور را داریم و این به برکت خون شهدایی است که آگاهانه این مسیر را انتخاب و با نثار جان خود موجب ایجاد امنیت و آرامش امروز در جامعه شده اند.

,

وی افزود : در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا نرم افزار صدور شناسنامه مکانیزه برای شهدا در این استان طراحی شد که در حال حاضر همه مراکز ثبت احوال در سراسر کشور از این نرم افزار استفاده می کنند .

,

همچنین سهراب حیدری مسئول امور ایثارگران نیز گزارشی از وضعیت ایثارگران ثبت احوال استان ارائه کرد.

,

مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا گفت: طرح جامع قانون حمایت از ایثارگران به تصویب رسیده و مشکل خاصی وجود ندارد و درصورت هرگونه مورد عزیزان می توانند مراجعه نموده تا رفع و رجوع شود.

,

در پایان این مراسم از فرزندان شهدا و خانواده معزز ایثارگران با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه