اخبار داغ

در دانشگاه مفید قم چه خبر است؟!

جشن تولد برای روحانی خلع لباس شده

جشن تولد برای روحانی خلع لباس شده
ظاهرا هنوز برخی از مرتبطین با جریان مرموز فتنه و انحراف در دانشگاه مفید فعال هستند که هر از چندی یک حاشیه جدید از این دانشگاه شنیده میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، در روزهای قبل مراسمی از سوی برخی از دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه مفید برای تقدیر و حمایت از سید حسن آقامیری روحانی خلع لباس شده برگزار شده که در آن این فرد با لباس روحانیت حاضر شد و در حالی که آهنگ با ریتم تند بهنام بانی در حال پخش بود به بالای سن می رود.

این مراسم که همراه با کیک تولد و جشن و شادی بود در روزهای قبل در دانشگاه مفید به منظور گرفتن تولد برای سید حسن آقامیری برگزار شده بود که با حضور این فرد با لباس روحانیت برگزار شد.

گرفتن جشن تولد و این گونه شادی کردن ها مشکلی ندارد اما برای یک روحانی که مروج اسلام است و با پخش آهنگ های تند و کف و سوت دختران برایش با ارزشهای اسلام منافات دارد و پسندیده نیست و همین رفتارهای روشنفکرانه این گونه افراد است که میخواهند از اسلام ناب محمدی یک چهره دیگر که روایت انگلیسی و آمریکایی است نشان دهند.

حضور سید حسن آقامیری در این دانشگاه و در مراسم به اصطلاح جشن تولدش در این دانشگاه نشان از حضور برخی افراد فعال در دانشگاه مفید قم در راستای خلاف منافع ملی و موازین اسلامی است که وقتی فردی خلع لباس روحانیت شده است آنهم از سوی دادگاه حکمش نهایی شده از وی دعوت میکنند و جشن تولدی میگیرند و با پخش آهنگ های تند برایش تبلیغ و تشویق می کنند.

دانشگاه مفید قم در طول سالهای گذشته در محیط این دانشگاه برخی اقدامات را انجام داده که حکایت از حضور و نفوذ برخی افراد مرتبط با فتنه 88 همچنان در آن فعال هستند از برگزاری نمایشگاه و نصب پوستر سران فتنه و جنبش لجنی سبز گرفته تا برخی از افراد که از دستگیر شدگان فتنه 88 هستند در این دانشگاه فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز،, انقلاب نیوز, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام

, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه