اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز:

۲ تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف معدوم شد

۲ تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف معدوم شد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: بیش از ۲ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در شهرستان البرز معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب شکری مژده‌ای در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: نظارت بهداشتی و کیفی بر فرآورده‌های خام دامی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام می‌شود و نظارت دامپزشکی بر این فرآورده‌ها از مزرعه تا سفره و از دامداری و مرغداری‌ها تا گوشت استحصال شده صورت می‌پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز افزود: در ۱۱ماهه سالجاری بیش از ۱۰هزارمورد بازدید از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی، خودروهای حمل وشرکت های مرتبط توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان البرز انجام شده است.

وی تصریح کرد: در بازدیدهای بازرسان دامپزشکی بیش از دو هزارکیلوگرم فرآورده خام دامی تاریخ گذشته و فاسد ضبط و معدوم شده، درشهرستان البرز بیش از ۳۰۰و احد عرضه فرآورده‌های خام دامی فعال است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه ۳۳مورد متخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده اند که در این راستا ۶مورد پلمپ شده است.

شکری در ادامه از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره ۴ رقمی ۱۵۱۲ و یاسامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه