اخبار داغ

دفتر پلیس +۱۰ دلوار بسته شد

دفتر پلیس +۱۰ دلوار  بسته شد
همشهریان دلواری از تعطیلی پی در پی پلیس +10 در شهر دلوار که بیشتر از 6 ماه راه اندازی نشده گلایه مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ بخش دلوار در 35 کیلومتری مرکز استان قرار دارد، مردم این شهر برای انجام کارهای اداری این مسافت را طی می‌کنند، در چند سال اخیر بسیاری از افراد در این جاده کشته‌ شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

بخشدار وقت بخش دلوار از طریق تهران ضمن مراجعه مکرر با مشقت‌هایی که در این خصوص وجود داشت و مطالبه به‌ حق مردمی را پیگیری تا این مجوز برای بخش دلوار صادر شد.

,

بالاخره با همه تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان مسئولان و رسانه‌ها دفتر پلیس + 10 در شهر دلوار مستقر و خدمات ‌دهی آن آغاز شد، این دفتر در حدود سه سال در این شهر حضور داشت که دفتر پلیس +10  مغازه ای در شهر را برای انجام کارهای خود اجاره کرده بود که چندین روز است که شاهد تعطیلی ان هستیم.

,

تعطیلی تنها دفتر پلیس + 10  بخش دلوار سبب نارضایتی و اعتراضات شدید مردم در محافل عمومی و فضای مجازی شده چرا که مردم با خیالی آسوده کارهای اداری خود را انجام می‌دادند. اما اکنون سردرگم و از این وضعیت مبهم گله‌ مند هستند.

,

از برخی مسئولان بخش به گفت وگو نشستیم و پاسخی دریافت نکردیم و با توجه به بررسی های میدانی خبرنگار سپاس در سطح شهر به این پاسخ رسیدیم که به علت قعطی زیاد سیستم خود و موضوع مالی تعطیل شده است.

,

از مسئولین امر خواستار پیگیری مجدانه این موضوع هستیم که این مشکل  افزون بر مشکلات دیگر مردم این دیار نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه