اخبار داغ

فرمانده نیروی انتطامی قوچان:

باند خانوادگی جیب برها در قوچان متلاشی شد

باند خانوادگی جیب برها در قوچان متلاشی شد
فرمانده انتظامی قوچان از شناسایی و انهدام باند حرفه ای جیب برهای خانوادگی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سرهنگ قدیر مصرخانی، ظهر امروز  در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه جیب بری از تعدادی از شهروندان کهنسال در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی وبا همکاری شهروندان دو سارق که پدر وپسر بودند را در حال جیب بری از یک شهروند شناسایی و دستگیر کردند.

,

مصرخانی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه تا کنون به۴فقره سرقت به شیوه جیب بری با همدستی ۲ زن ازاعضا خانواده شان اعتراف که همدستان آنها نیز دستگیر شدند.

,

فرمانده نیروی انتطامی قوچان  تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده از سامانه های پلیسی مشخص. شد که اعضا این باند۶فقره سابقه دستگیری با موضوع جیب بری در استان های اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و مشهد مقدس داشته اند.

,

وی  در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص در سرقتهای احتمالی این باند ادامه دارد خاطرنشان کرد:شهروندانی که در شهرستان قوچان مورد جیب بری واقع شده اند می توانند برای پیگیری شکایت خود هر چه سریعتر به پلیس آگاهی شهرستان،واقع در بالاتر از میدان پرستار،روبروی بیمارستان موسی بن جعفر(ع) مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه