اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شرایط کنونی جامعه رسالت روحانیون را چند برابر کرده است/شکست دشمن در جهاد فرهنگی با همفکری و انسجام

شرایط کنونی جامعه رسالت روحانیون را چند برابر کرده است/شکست دشمن در جهاد فرهنگی با همفکری و انسجام
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، روحیه خانواده پیروزی پرافتخاری را در برابر هشت سال تهاجم کشورهای قدرتمند جهان را ختم کرد، گفت: در جهاد فرهنگی نیز همفکری، همکاری و انسجام خانواده‌ها دشمن را شکست می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه درخراسان‌جنوبی صبح پنج شنبه در همایش منطقه‌ای طلاب و روحانیون خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در هر سختی، همت همگانی پیروزی می‌آفریند، اظهار کرد: بیش از کسی که در جبهه دفاع می‌کند، عقبه جبهه هم باید با ایجاد روحیه و تأمین تجهیزات پشتیبانی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه درخراسان‌جنوبی صبح پنج شنبه در همایش منطقه‌ای طلاب و روحانیون خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در هر سختی، همت همگانی پیروزی می‌آفریند، اظهار کرد: بیش از کسی که در جبهه دفاع می‌کند، عقبه جبهه هم باید با ایجاد روحیه و تأمین تجهیزات پشتیبانی کند, .,

 

,

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، روحیه خانواده پیروزی پر افتخاری را در برابر هشت سال تهاجم کشورهای قدرتمند جهان را ختم کرد، افزود: در جهاد فرهنگی نیز همفکری، همکاری و انسجام خانواده‌ها دشمن را شکست می‌دهد.

, .,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر آنچه در دو جهان برای بشریت پیش می‌آید، ثمره عملکرد خودش است،گفت: برای سعادت و شقاوت معلول و مصوباتی است که انسان می‌تواند انتخاب کند.

, .,

 

,

آیت الله عبادی بیان کرد: یکی از عوامل مؤثر در سرنوشت انسان، سیستم‌های سیاسی و حکومتی است، بنابراین هیچ انسان عاقلی نسبت به مسائل حکومتی نمی‌تواند بی تفاوت باشد.

, .,

وی با بیان اینکه در حکومت و سیاست دو موضوع شامل انتخاب نوع حکومت و اجرا وجود دارد، گفت: حکومت‌های مختلفی با ادعاهای آن چنانی تعریف شده و نوع سیستم سیاسی که حاکم باشد، بر سرنوشت انسان و جامعه تأثیر گذاراست.

, .,

 

,

انقلاب پایان یافتنی نیست

, انقلاب پایان یافتنی نیست, انقلاب پایان یافتنی نیست,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: اولین شرط سعادت انسان این است که نوع حکومت و سیستم سیاسی، دارای عوامل شکوفایی استعدادهای بشری و انگیزه‌ای الهی باشد.

, .,

 

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه حکومت اسلامی تنها حکومتی است که حق حاکمیت داشته و مالک اصلی انسان‌ها است، افزود: این حکومت مقام عزت و سبحانی بوده و در پای آن همه فضائل معنی می‌دهد.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه بعد از انتخاب حکومت، اجرا و عمل آن حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: انقلاب ما همان اسلام ما است نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.

, .,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان مسئول به ثمر نشاندن درخت دین است، تصریح کرد: در تعریف اسلام ناب، دنیا و دین عجین هستند که بسیار کارشناسی شده است.

, .,

 

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه بر اساس گفته فقها، هیچ موضوعی نمی‌توان تعیین کرد جز اینکه اسلام و دین روی آن حکم داشته باشد، گفت: همه امور دنیایی در معرف حکم دین است.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه انقلاب بر اساس عقل بوده و هیچگاه کهنه نمی‌شود، افزود: کسانی که منتظر پایان یافتن انقلاب هستند، بدانند انقلاب کهنه شدنی و تمام شدنی نیست.

, .,

 

,

اجرای قانون اساسی فراموش شده است

, اجرای قانون اساسی فراموش شده است, اجرای قانون اساسی فراموش شده است,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حسن انتخاب مردم در نوع سیاست و حکومت دینی بهترین انتخاب بوده است، بیان کرد: اگرچه انسان‌ها برای رسیدن به این حکومت راه زیادی پیموده‌اند اما در این مسیر اهل بیت (ع) و شهدا هم جان داده‌اند.

, .,

 

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه هنوز در اجرا آنچه را که باید نقش سیاست و حکومت در تربیت انسان باشد، نداریم، افزود: اجرای قانون اساسی فراموش شده و تا زمانی که اجرا نشود، نقش حکومت و سیاست در تربیت مردم حاصل نمی‌شود.

, .,

 

,

وی بیان کرد: در اولین قدم در گام دوم انقلاب باید دولتی سراپا اسلامی به وجود آید و تماماً بر اساس قانون اساسی و فقه اسلامی باشد.

, گام دوم انقلاب, .,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دولت اسلامی باید استعدادهای مردم را رشد دهد، گفت: هنوز بخش دوم انقلاب مانده و همه جامعه باید برای انجام آن، تلاش کنند.

, .,

 

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه مردم ایران در قبل از انقلاب یتیم و مستشاران آمریکایی و انگلیسی در کشور همه کاره بودند، گفت: به جز اینکه تمام امور را در دست داشتند، در قانون کاپیتولاسیون، سند بردگی و رسمی را با امضای مسئولان وقت گرفتند.

, .,

 

,

روحانیون بصیرت افزایی کنند

, روحانیون بصیرت افزایی کنند, روحانیون بصیرت افزایی کنند,

آیت الله عبادی با بیان اینکه انقلاب تمام این ننگ‌ها را از بین برد، افزود: همچنین انقلاب خون مردم، ناموس و ایران را از دست بیگانه گرفت و به صاحب اصلی یعنی همان مردم داد.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه نباید انقلاب را ارزان بفروشیم، اظهار کرد: در انقلاب خوب انقلاب کردیم اما انتخاب خوبی نداشته و ضعیف عمل کرده‌اید.

, .,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی انتخاب خوب حاصل می‌شود که از وعده‌ها، شعارها و پارازیت‌ها فاصله بگیرید و با کمال دقت، انتخابی درست داشته باشید.

, .,

 

,

آیت الله عبادی بصیرت را لازمه جامعه امروزی دانست و افزود: شرایط کنونی جامعه رسالت روحانیون را چندین برابر می‌کند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه