اخبار داغ

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز مطرح کرد

جمهوری اسلامی موفق ترین کشور در کاهش سطح فقر است/نگرانی دشمنان به دلیل پشتوانه عملی انقلاب

جمهوری اسلامی موفق ترین کشور در کاهش سطح فقر است/نگرانی دشمنان  به دلیل پشتوانه عملی انقلاب
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و وزیر سابق دادگستری گفت: اینکه رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل نگران هستند به دلیل قدرت شعارهای ۲۲ بهمن و پشتوانه عملی انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام مصطفی پور محمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در همایش منطقه‌ای طلاب و روحانیون خراسان‌جنوبی با اشاره به عمر چهل ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان از روزهای اول برای انقلاب تاریخ تعیین کردند اما به اهداف خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نرسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام مصطفی پور محمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در همایش منطقه‌ای طلاب و روحانیون خراسان‌جنوبی با اشاره به عمر چهل ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان از روزهای اول برای انقلاب تاریخ تعیین کردند اما به اهداف خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نرسیدند, .,

 

,

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی علی رغم توطئه‌ها، فتنه‌های پی در پی و عملیات‌های عظیمی که به صورت آشکار و پنهان علیه آن انجام دادند، هنوز پابرجا بوده و به راه خود ادامه می‌دهد.

, .,

 

,

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: علی رغم میل سردمداران فساد و استکبار جهانی، انقلاب اسلامی با سرافرازی به راه خود ادامه می‌دهد و اکنون رهبر فرزانه منشور حرکت در گام دوم را به عنوان نقشه راه آینده بیان می‌کنند.

, .,

 

,

حجت الاسلام پور محمدی ادامه داد: مقام معظم رهبری با زیبایی، درایت و هنرمندی تعبیری پرمعنا، پر مفهوم و لطیف برای حرکتی که باید پرشتاب حرکت کند را یک گام عنوان کردند.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه برخی برخی گزارش‌هایی تحریف شده بیان می‌کنند تا جلوه‌هایی از ناکار آمدی نظام ارائه دهند، افزود: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به روزهای قبل انقلاب و آنچه در چهل ساله رخ داده است به خوبی می‌پردازند.

, .,

 

,

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دشمن می‌خواهد تحولات عظیم چهل ساله و دستاوردهای انقلاب را مخدوش کند، خاطر نشان کرد: سازمان ملل طی دو ماه گذشته اعلام کرد که جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته موفق ترین کشور در کاهش سطح فقر بوده و از ۶.۵ درصد فقر شدید به کمتر از ۲.۵ درصد رسیده است.

, .,

 

,

حجت الاسلام پور محمدی متذکر شد: طبق آمار دیگری از سوی سازمان ملل، جمهوری اسلامی در ۳۰ سال گذشته در توسعه انسانی شامل رشد بهداشت، رشد توسعه زیرساخت‌ها، کاهش مرگ و میر و افزایش سن اولین کشور دنیا است.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه اگرچه در چند سال اخیر جنبه فرهنگی اندکی کاهش یافته و نگرانی‌هایی وجود دارد اما دیگر تحول‌ها را نباید کم بدانیم، گفت: فضای جهانی مجازی لجام گسیخته می تازد اما آنگونه نیست که گرایش به دین ضعیف شده باشد.

, .,

 

,

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: امروزه آمار ثبت نام کنندگان در مراسم اعتکاف به بیش از ۸۰۰ هزار نفر رسیده و قشر اعظمی از جوانان را تشکیل می‌دهد که این امر نشان از رویش معنویت در اسلام است.

, .,

 

,

حجت الاسلام پور محمدی با اشاره به الکترونیکی شدن انتخابات طی چند سال گذشته بیان کرد: برای برگزاری روند انتخابات الکترونیکی، بدون الزام قانونی ۹۲ درصد مردم کد ملی را ثبت کردند که این نیز همراهی مردم در رفتار و برنامه‌های جمعی را نشان می‌دهد.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه دشمن در تحریکاتی دروغ می‌گوید انقلاب حقوق زن را رعایت نمی‌کند و زنان به عنوان نیمی از جامعه اسلامی مورد احترام نیستند، گفت: آمار انتخابات، نشان داد که میزان شرکت زنان در انتخابات سال ۸۶، بالای ۴۹ درصد بود یعنی زنان پا به پای مردان در تعیین سرنوشت کشور مشارکت دارند.

, .,

 

,

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دشمن می‌گوید جوانان از انقلاب فاصله گرفته‌اند، اظهار کرد: انتخابات ۸۶ نشان داد که نسبت مشارکت جوانان بالای ۱۸ تا ۲۵ سال، بیشتر از سنین دیگر است.

, .,

 

,

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی بالای هزار و ۵۰۰ نفر روحانی خواهر وجود دارند، افزود: در کشور بیش از ۶۰ هزار روحانی خواهر فارغ التحصیل سطح یک حوزه داریم که رویش انقلاب را نشان می‌دهد.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه ظلم بزرگی به انقلاب می‌شود و فشار تبلیغاتی دشمن شدید است، افزود: انقلاب اسلامی گام‌های زیادی در ابعاد مختلف برداشته اما دیده نمی‌شود.

, .,

 

,

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دنیا مقهور انقلاب اسلامی است، افزود: اینکه رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر اسرائیل و فریب خورده‌ها سراسیمه و نگران هستند، به دلیل قدرت شعارهای ۲۲ بهمن و پشتوانه عملی انقلاب است.

, .,

 

,

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه آمریکا به دنبال بهانه‌ای برای درگیری بین کشورها است، افزود: دشمن می‌خواهد ایران نقطه‌ای برای تفرقه افکنی و اختلاف باشد.

, .,

 

,

وی با طرح این سوال که آیا رئیس جمهور به دلیل گفت‌و‌گو با دیگر کشورها تجلیل می‌شود؟ افزود: قدرت ملت ایران، رزمندگان و سرداران علاوه بر اینکه توانایی رئیس جمهور را ایجاد کرده، توان نظام است.

, .,

 

,

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه استکبار تحقیر را تحمل نمی‌کند و سر به طغیان گذاشته است، افزود: استکبار در هر تصمیمی می‌گوید نمی‌توانیم نقش جمهوری اسلامی را نادیده نگیریم.

, .,

 

,

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه ایران در برخی رشته‌های نوپدید و تکنولوژی‌های پیشرفته، رتبه‌های چهارم و پنجم دنیا را به دست آورده است، گفت: ما مدیران هم به خوبی کشور را نمی‌شناسیم و از تحولات خبر نداریم.

, .,

 

,

وی بیان کرد: سنگرها و قله‌های فراوانی در چهل سال فتح کردیم اما در کنارش خطاها و ضعف‌های بزرگ و کوچک هم داشته‌ایم.

, .,

 

,

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اشتباهات و ضعف‌ها به این معنی نیست که از هدف‌های بلندی که انتخاب کرده‌ایم، سست شده‌ایم، اظهار کرد: پیام گام دوم انقلاب، تحول جهشی برای جبران ضعف‌ها و خطاها است.

, .,

 

,

حجت الاسلام پور محمدی با بیان اینکه روحانیت برای رساندن پیام گام دوم انقلاب از خودشان شروع کنند، افزود: روحانیت رسالتی جز تحکیم دین، تبلیغ دین رشد اخلاق، رشد دینی و رشد دین باوری ندارد.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه مردم هر جا صداقت دیده‌اند از ما حمایت کرده‌اند، اظهار کرد: حرکت اول در گام دوم عیب جویی و عیب یابی خودمان است.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه