اخبار داغ

در یادواره شهدای بخش دلوار :

دشمن در حال برنامه ریزی جنگ روانی است/ دلوار مهد دلیرمردانی است که مردانه در مقابل استعمار و استکبار ایستادند

دشمن در حال برنامه ریزی جنگ روانی است/ دلوار مهد دلیرمردانی است که مردانه در مقابل استعمار و استکبار ایستادند
فرمانده نیروی دریایی کشور گفت: تنها راه عبور از توطئه ها و تبلیغات سوء و مسموم استکبار جهانی داشتن ایمان، تقوا و بصیرت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛  یادواره سرداران و شهدای بخش ساحلی دلوار  تنگستان امشب با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با شکوه خاصی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این یادواره در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام دلوار با حضور مردم مومن و انقلابی بخش دلوار و مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و با حضور و اجرای گروه فرهنگی تبلیغی مبشران از شهر مقدس قم برگزار شد.

,

دشمن در حال برنامه ریزی جنگ روانی است

, دشمن در حال برنامه ریزی جنگ روانی است,

سردار علیرضا تنگسیری  در این یادواره اظهار داشت: شهدا در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بعد از آن باعث عزت و اقتدار و امنیت کشور شدند.

,

وی گفت: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: باید همه کمک کنیم و دست بدست هم دهیم کشوری را که این همه شهید تقدیم میهن و انقلاب اسلامی کرده است، مردم را روز به روز دلگرم و امیدوار کنیم تا بر عزت و اقتدار کشور افزوده شود.

,

فرمانده نیروی دریایی کشور اظهارداشت: تنها راه عبور از توطئه ها و تبلیغات سوء و مسموم استکبار جهانی داشتن ایمان، تقوا و بصیرت است.

,

تنگسیری افزود: امروز دشمن در اتاق های فکر در حال برنامه ریزی است تا با جنگ روانی، اقتصادی و بحران غذا ایمان مردم را بگیرد.

,

وی ادامه داد : در مقابل واردات دام زنده با برنامه ریزی دشمن دام زنده موجود در کشور به خارج قاچاق می شود.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: اگر ما مسلمان هستیم باید با آگاهی و هوشیاری در مقابل دشمن ایستادگی کنیم تا به اهداف شوم خود دست پیدا نکند.

,

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب با بیانیه مهم راهبردی رهبر فرزانه انقلاب شروع شده گفت: بیانیه مهم راهبردی رهبر معظم انقلاب ترسیم کننده افق آینده کشور است و ما بازماندگان شهدا درقبال آن مسئولیت سنگینی برعهده داریم.

,

دلوار مهد دلیرمردانی است که مردانه در مقابل استعمار و استکبار ایستادند

, دلوار مهد دلیرمردانی است که مردانه در مقابل استعمار و استکبار ایستادند,

حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار نیز اظهار داشت: دلوار مهد دلیرمردانی است که مردانه در مقابل استعمار و استکبار ایستادند.

,

وی از دلوار به عنوان نماد مقابله و مبارزه با استعمار و استکبار نام برد و اضافه کرد: دلوار تاریخ و پیشینه درخشانی در عرصه مبارزه با متجاوزان و دلیرمردی خود را به خوبی ثابت کرده‌اند.

,

امام جمعه دلوار بیان کرد: رئیس‌علی دلواری به برکت قدرت ایمان، تقوا، بصیرت و دشمن شناسی، حماسه ماندگاری آفرید و دشمن تا دندان مسلح را در همین دیار زمین‌گیر کرد.

,

وی از رئیس‌علی به عنوان مایه فخر و مباهات مردم استان بوشهر و ملت ایران یاد کرد و افزود: سردار رئیس‌علی دلواری نامی شناخته شده در عرصه مبارزه با متجاوزان استعماری است.

,

زاهددوست با اشاره به سابقه دو قرن مقاومت مردم دلوار در مقابل استعمارگران، گفت: مردم دلاور دلوار در هشت سال حماسه جاویدانی آفریدند و حضوری تأثیرگذار در نبرد با متجاوزان داشتند.

,

امام جمعه دلوار با اشاره به اینکه نخستین شهید مدافع حرم از بخش ساحلی تنگستان است تصریح کرد:  نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر شهید محمد احمدی جوان از دیار حماسه آفرین دلوار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه