اخبار داغ

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه خبر داد:

امداد رسانی ۴۴ پایگاه هلال احمر در کرمانشاه به مسافران نوروزی

امداد رسانی ۴۴ پایگاه هلال احمر در کرمانشاه به مسافران نوروزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از خدمت‌رسانی ۴۴ پایگاه هلال احمر به مسافران نوروزی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش لهونی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، با بیان اینکه طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر از بیست و پنجم اسفند ماه آغاز و تا هفدهم فروردین اجرایی می‌شود، اظهار داشت: در زمان اجرای این طرح تمام تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل به سر می‌برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لهونی, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, باش,

وی افزود: ۲۹ پایگاه ثابت و موقت بین شهری و ۱۵ پایگاه شهری طی این طرح به مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهند کرد.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه در این پایگاه‌ها امکان اسکان اضطراری برای مسافران در راه مانده وجود دارد، بیان داشت: یک فروند بالگرد هلال احمر به همراه تیم امداد هوایی در استان آماده باش کامل هستند.

, باش,

وی با اعلام اینکه تیم‌های واکنش سریع هلال احمر استان و تیم‌های امداد و نجات خواهران (توانا) هم طی این مدت خدمات رسانی می‌کنند بیان کرد: در بحث فعالیت‌های بشر دوستانه و کمک به امر سلامت نوروزی ۲۰ ایستگاه ایمنی و سلامت در سطح استان فعال خواهند شد.

,

لهونی تصریح کرد: در این ایستگاه‌ها تست قندخون، فشار خون، راهنمای مسافران نوروزی و فضای دوستدار کودک خواهیم داشت همچنین جمعیت هلال احمر کمپین بهرفت (بهبود رفتاهای ترافیکی) با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای را راه اندازی کرده و شخصی که به این کمپین می‌پیوندد متعهد می‌شود قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کند.

, لهونی, بهرفت, رفتاهای,

وی با توصیه به مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: مهمانان نوروزی قبل از سفر اطلاعات کامل شرایط آب و هوایی مقصد و مسیر حرکت را به دست آورند همچنین از سلامت و ایمنی خودروها مطمئن شوند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: رانندگان باید زنجیر چرخ و وسایل ایمنی را به همراه داشته باشند و هنگام مسافرت از مسیرهای اصلی عبور کنند همچنین هنگام رانندگی حتماً از کمربند ایمنی استفاده و به همراهان هم یادآوری کنند زیرا کمربند ایمنی نقش مهمی در کاهش ضایعات نخاعی ناشی از تصادفات دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه در زمان حوادث حق تقدم در عبور و مرور همواره با نیروهای امدادی است بنابراین باید با امدادگران و نیروهای امداد همکاری شود افزود: مردم در صورت بروز هرگونه مشکل ضمن حفظ خونسردی با شماره ملی ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته یا به نزدیک ترین پست امدادی مراجعه کنند.

, ترین,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه