اخبار داغ

امام جمعه بیرجند:

سیستم استکبار جهانی لیبرالِ برده‌داری طبقاتی است/ نمی‌توان در برابر جنایات آمریکا بی‌تفاوت بود

سیستم استکبار جهانی لیبرالِ برده‌داری طبقاتی است/ نمی‌توان در برابر جنایات آمریکا بی‌تفاوت بود
امام جمعه بیرجند گفت: مستکبران جهانی بر خلاف قوانین بین‌الملل و هیچ‌دلیلی مردم بی‌گناه را می‌کشند و تمام حرف آن‌ها این است که باید نوکر ما باشید چراکه سیستم آن‌ها لیبرالِ برده‌داری طبقاتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به میلاد جوادالائمه و امیرالمؤمنین علیه‌السلام گفت: پرخیر و برکت‌ترین برای مردم، وجود مقدس امام جواد(ع) است و همه افراد از مسلمان و غیرمسلمان، امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را به عنوان یک انسان استثنا و سمبل انسانیت می‌دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی با بیان این‌که بیش از 70 سال است که استکبار جهانی کشورهای مسلمان را اشغال کرده‌اند، بیان کرد: مستکبران بر خلاف قوانین بین‌الملل و هیچ‌دلیلی مردم بی‌گناه را می‌کشند و تمام حرف آن‌ها این است که باید نوکر ما باشید چراکه سیستم آن‌ها لیبرالِ برده‌داری طبقاتی است.

,

 

,

امام جمعه بیرجند با بیان این‌که در تفکر لیبرال درست و نادرست مطرح نیست، تصریح کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی تاکنون بیش از 50 کشور را مورد حمله قرار داده است بنابراین به عنوان یک انسان در مقابل این همه جنایت نمی‌شود بی‌تفاوت بود.

,

 

,

آیت‌الله عبادی عنوان کرد: دشمنی‌های دشمنان منحصر به الان نیست چراکه هر زمان که زمینه‌ای فراهم شود برنامه‌های خود را عملی می‌کنند.

,

 

,

وی با بیان این‌که متأسفانه مشاهده می‌شود حتی در داخل جامعه افرادی به کشور خود خیانت می‌کنند، گفت: مردم شریف ایران همان‌طور که در طول تاریخ نیز مشخص است بهترین مردم هستند و در کنار این بهترین‌ها جمعیت اقلی هستند که برای خود، کشور و حتی خارج از کشور مشکل ایجاد می‌کنند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آن‌هایی که اختلاس و بی‌عدالتی را ترویج می‌دهند اکثریت مردم نیستند؛ همه ما ضمن این‌که دعا کنیم خداوند متعال هدایتشان کند بایستی آن‌ها را نصیحت کنیم.

,

 

,

آیت‌الله عبادی ادامه داد: آن اخلاق اسلامی، تعهد انقلابی، دوست داشتن مردم و فداکاری برای مردم کجا می‌رود؟

,

 

,

وی تصریح کرد: در دورانی کسانی بودند که آتش می‌پرستیدند؛ اکنون بعد از قرن‌ها در چهارشنبه آخر سال به جای مناجات با خداوند، با آتش مناجات می‌کنند؛ این نادانی است.

,

 

,

امام جمعه بیرجند افزود: استفاده از ابزاری مانند ترقه که ابزاری برای مردم‌آزاری توسط دشمن و به وسیله خود افراد است علاوه بر این‌که اعصاب مردم را خورد می‌کند بلاهای جبران‌ناپذیری را برای خود افراد نیز به وجود می‌آورد که البته در استان ما کمتر است.

,

 

,

آیت‌الله عبادی یادآور شد: با توجه به این‌که در آخر سال مسافرت‌ها آغاز و جاده‌ها شلوغ است، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی که حفظ جان خود و دیگران است ضرورت دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه