اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

بازاریان با حفظ عدالت و انصاف به محرومان کمک کنند

بازاریان با حفظ عدالت و انصاف به محرومان کمک کنند
امام جمعه سمنان از بازاریان خواست در آستانه سال نو، با حفظ عدالت و انصاف به محرومان در خریدهای نوروزی کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته، به سفر پربرکت رئیس جمهور کشورمان به عراق اشاره و اظهار کرد: برنامه آمریکا این بود که نفوذ ایران را درعراق کاهش دهد ولی دیدار رئیس جمهوری با مسوولان و مراجع تقلید عراق، نشان از روابط خوب این دو کشور دارد که باعث عصبانیت آمریکا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به دیدار امام خامنه ای با اعضای مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: تاکید رهبری در این دیدار این بود که هر پیروزی که حاصل شود از سوی خداوند است و نباید از آن مغرور شد.

,

خطیب جمعه سمنان با بازگویی 11 دوگانه ای که امام خامنه ای در این دیدار متذکر شدند، افزود: ایشان این موارد را یکی از خط مشی های کاربردی مردم و مسئولان برای ادامه راه و پیشرفته های گام دوم انقلاب دانستند.

,

شاهچراغی، به جنایات آل سعود در یمن نیز اشاره و بیان کرد: یکی از نگرانی های جوامع اسلامی و شیعی، وضعیت بحرانی مردم مظلوم یمن است که به حمایت ها و دعای ملت مسلمان برای پیروزی نیاز مبرم دارند.

,

وی، رایزنی‌هایی که با رئیس جدید قوه قضائیه در خصوص مشکلات دستگاه قضایی انجام شد را بسیار مطلوب دانست و افزود: آیت‌الله رئیسی در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری، از تعیین رابطان استانی به‌منظور بررسی درخواست و مشکلات مردمی با هماهنگی نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها خبر داد.

,

امام جمعه سمنان در آستانه سال نو، به بازاران و اصناف توصیه کرد: اکنون که سفره های محرومان خالی و کمرنگ است، بازاریان انصاف و عدالت پیشه کنند و با بهره کمتر به مردم کمک و آنها را شاد کنند.

,

شاهچراغی با تاکید بر تلاش مسئولین بر رفع مشکلات اقتصادی کشور، گفت: مسؤولان باید نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه