اخبار داغ

ائمه جمعه استان زنجان مطرح کردند

رزمایش پهپادی سپاه پاسداران اقتدار ایران را نشان داد/ برخورد قوه قضائیه دلگرمی مردم را نشان می‌دهد

رزمایش پهپادی سپاه پاسداران اقتدار ایران را نشان داد/ برخورد قوه قضائیه دلگرمی مردم را نشان می‌دهد
ائمه جمعه استان زنجان به رزمایش پهپادی سپاه پاسداران و اقتدار ایران اشاره و برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی را مایه دلگرمی مردم عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان به رزمایش بزرگ پهپاد تهاجمی رزمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: این رزمایش با نام "الی بیت المقدس1" در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش 50 فروند هواپیمای بدون سرنشین هدف به هدف دشمن فرضی حمله کردند افزود: این هواپیماها به صورت دقیق هدف دشمن فرضی را مورد هدف قرار دادن و بعد اانجام عملیات موفقیت آمیز به پایگاه‌ها بازگشتند.

,

امام جمعه زنجان سپاه پاسداران با انجام این عملیات اقتدار خود را به دشمنان نشان دادند افرود: این عملیات پیامی برای دشمنان انقلاب بود که فکر کوچکترین تعرز را از سرشان بیرون کنند.

,

وی با اشاره به برنامه‌های روز شهدا عنوان کرد: برنامه‌های خوبی به مناسبت گرامیداشت شهدا در این روز در سطح استان زنجان با حضور مسئولان استان و مردم برگزار شد.

,

آیت الله خاتمی بیان کرد: این مراسمات با حفظ کرامت برگزار شد و این برنامه‌ها کاملا برنامه‌ریزی شده و حساب شده بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

,

وی یاد شهدا را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: با یاد شهدا روح جهاد و مجاهدت در جامعه جاری و تقویت می‌شود.

,

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به برخورد خوب قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی عنوان کرد: این برخوردها منجر به دلگرمی مردم می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه مردم با شنیدن خبرهای برخورد قوه قضائیه دلگرم می‌شوند افزود: مردم انتظار دارند این برخوردها یک مقدار هم قاطع‌تر شود.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به دادن نشان ذوالفقار از سوی فرمانده کل قوا به سرلشگر سلیمانی عنوان کرد: این نشان تشکری از مجاهدت و جهاد این سردار سرافراز بود و سرلشگر سلیمانی نقش مالک اشتر دوران امامت امیرمومنان را ایفا می‌کند.

,

مسئولان جلو قاچاق مرغ در استان زنجان را بگیرند

, مسئولان جلو قاچاق مرغ در استان زنجان را بگیرند,

حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر نیز با تبریک میلاد امام علی و روز پدر اظهار کرد: با آغاز ایام اعتکاف کسانی که می‌خواهند با خداوند خلوت کنند زمان بسیار مناسبی است.

,

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه قاچاق کالا مدیریت جهادی می‌خواهد گفت: با وجود کشتارگاه‌های فراوان مرغ در استان زنجان باید شاهد صف‌های طولانی برای گرفتن مرغ باشیم مسولان نباید اجازه بدهند قاچاق مرغ به استان‌های دیگر صورت بگیرد.

,

وی با اشاره به اعطای بالاترین درجه افتخار نیروهای مسلح توسط فرمانده کل قوا به سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: اعطای این نشان یعنی تقدیر از فرماندهی که ماه‌ها قبل نابودی داعش را پیش بینی و عملی کرد.

,

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی نیز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار توسط فرمانده کل قوا به سردار سلیمانی اظهار کرد: تقدیر سربازان مؤثر در نابودی داعش، تجلیل رهبر و ملت ایران از خانواده‌هاى  شهداى مدافع حرم از دلایل اعطای این نشان به فرمانده سپاه قدس است.

,

امام جمعه ابهر همچنین ابلاغ حکم مقام معظم رهبری نسبت به انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی یادآور شد و افزود توصیه و مطالبه راهبردی براى ایجاد تحول در دستگاه قضایى ارائه کردند که باید مد نظر قرار گیرد

,

وی زمان بندى براى تحول مردمى، انقلابی و ضد فساد بودن، توجه به سرمایه نیروى انسانى، عدم ملاحظه این و آن در برخورد قضائى، استفاده از جوانان صالح و انقلابى و فاضل در مسؤولیت‌هاى قوه، همکارى با قواى مجریه و مقننه و هم‌افزایى با آنان را توصیه‌های مقام معظم رهبری به رئیس جدید قوه قضائیه اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه