اخبار داغ

امیرعبداللهیان: زمان به نفع صهیونیست‌ها نیست

امیرعبداللهیان: زمان به نفع صهیونیست‌ها نیست
دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی، حملات کور و ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه را بشدت محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیرعبداللهیان  دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی، حملات کور و ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه را بشدت محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی نخست وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی را تروریستی خواند که برای پیروزی در انتخابات کنست از اعمال هر گونه جنایتی همانند اسلاف خود رویگردان نیست و برای رسیدن به این هدف شوم خود، حمله به مردم بی دفاع و بی گناه غزه را سازماندهی نموده است . امیرعبداللهیان تل آویو را مسئول عواقب فتنه انگیزی و شعله ور شدن جنگ در فلسطین خواند و افزود: با توجه به قدرت مقاومت، تحمل عواقب این جنایت برای رژیم صهیونیست بسیار دشوارخواهد بود و زمان به نفع صهیونیست ها نیست. وی با اشاره به حساسیت شرایط منطقه، افکار عمومی، سازمان ها، مجامع اسلامی و نهادهای حقوق بشر را دعوت نمود تا قاطعانه حملات خودسرانه و ابزاری رژیم صهیونیستی را محکوم و از ملت بی دفاع فلسطین حمایت نمایند.

,

امیرعبداللهیان رفتار تل آویو را عامل بی ثباتی و نا امنی منطقه خواند و با هشدار به نتانیاهوی تروریست و حامی داعش در سال های اخیر، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و ملت فلسطین برای تحقق حقوق مشروع خود و آزادی قدس قبله اول مسلمین تاکید کرد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه