اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

سفر ریاست جمهوری به عراق عزتمندی ایران در جهان را نشان داد/ انتصاب رئیسی،حرکتی در جهت تحقق عدالت قضایی

سفر ریاست جمهوری به عراق عزتمندی ایران در جهان را نشان داد/ انتصاب رئیسی،حرکتی در جهت تحقق عدالت قضایی
امام جمعه ایلام گفت: سفر ریاست جمهوری به عراق نشان داد که ایران قادر به شکستن تمام توطئه‌های دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور تحریم دشمنان را خنثی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی، بابیان اینکه تحریم‌های دشمنان برای ملت ایران کاری تکراری است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد یاس و ناامیدی را در کشور رواج دهد که با عنایت خداوند در مقابل همه مشکلات ایستاده و سر تسلیم فرود نخواهیم آورد، ایران اسلامی با دارا هفت درصد از ذخایر جهان، موقعیت خاص میان غرب و شرق، بازار بزرگ ملی و منطقه‌ای و داشتن 15 کشور همسایه با بیش از 600 میلیون نفر جمعیت می‌تواند نقش مهمی در حوزه‌های مختلف ایفا کند.

,

امام‌جمعه ایلام، با تأکید بر اینکه اگر ما از این ظرفیت‌ها و منابع خاص خدادادی داخلی در تمامی حوزه‌ها بخصوص تجاری به بهترین نحو مطلوب استفاده کنیم می‌توانیم تحریم دشمن را خنثی و بی‌اثر جلوه دهیم، ابراز کرد: بهترین راهکار در مقابله با تحریم‌های دشمنان، توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است.

,

وی، با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم با نگاهی به گذشته افتخارآمیز 40 ساله انقلاب اسلامی، چشم‌انداز نوین و درخشانی را برای آینده آن تبیین کرده است، افزود: تبیین وظایف مردم و مسئولان، تشریح فعالیت‌ها و کارهایی که ما باید در ادامه مسیر انقلاب اسلامی طی کنیم، توسط مقام معظم رهبری ما را بران می‌دارد تا برای تحقق آن فکر و ذکر و توان و تلاش خود را بکار ببریم تا در گام دوم انقلاب با تبعیت از مقام معظم رهبری این راه را به مقصد برسانیم.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با اشاره به کشور عراق، یادآور شد: کشور ما با داشتن یک هزار و 400 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارای اشتراکات قومی، فرهنگی زیادی است، ما می‌توانیم در بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی و با استفاده از پول ملی به‌جای دلار و یورو مبادلات تجاری با کشور عراق را بیش‌ازپیش گسترش و سقف مبادلات را از 12 میلیارد دلار به بیش از 20 میلیارد دلار افزایش دهیم.

,

امام‌جمعه ایلام، همچنین به داشتن 430 کیلومتر مرز استان ایلام با کشور عراق اشاره کرد و گفت: فرصت‌های خاصی پیش روی استان ایلام قرار دارد که انتظار می‌رود مسئولان استانی نهایت تلاش خود را برای بهره‌گیری بیشتر از این مزیت‌ها بکار گیرند چراکه کوتاهی در این خصوص باعث تبدیل فرصت‌ها به تهدید خواهد شد.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با تأکید بر اینکه ایران اسلامی امروز در منطقه و جهان قدرتی است که بدون حضور ایران، کارها در آن نشد است، یادآور شد: قدرت موشکی، دیپلماسی ایران نمونه‌ای از اقتدار ایران در منطقه و جهان است و سفر ریاست جمهوری به عراق نشان داد که ایران عزتمند در جهان و قادر به شکستن تمام توطئه‌های دشمنان جهت انزوای ایران است.

,

وی، با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه، گفت: انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی، حرکتی در جهت تحقق عدالت قضایی و آینده روشن برای دستگاه قضا در گام دوم انقلاب دانست.

,

امام‌جمعه ایلام، با اشاره ایام باقی‌مانده به پایان سال و آغاز سال جدید، تصریح کرد: در این ایام هزینه‌ها بسیار زیاد است کسانی که تمکن مالی بالایی دارند در روزهای پایانی سال یاری گر نیازمندان جامعه باشند تا آنان نیز بتوانند سال جدید را جشن بگیرند.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار، خاطرنشان کرد: مسئولان تلاش کنند که با نظارت بر بازار، فراهم کردن مایحتاج شهروندان و پرداخت مطالبات کارگران که از اقشار ضعیف جامعه هستند را مدنظر و توجه داشته باشند تا ان‌شاءالله آن‌ها در آرامش روحی سال نو را آغاز کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه