اخبار داغ

حکایت جاده سوق تمامی ندارد:

وقتی خط کشی جاده سوق‌-دهدشت رانندگان را به سمت پرتگاه هدایت می کند+ تصاویر

وقتی خط کشی جاده سوق‌-دهدشت رانندگان را به سمت پرتگاه هدایت می کند+ تصاویر
خط کشی های جاده سوق _دهدشت به جای اینکه راهنمای مسافرین باشد آنها را به پرتگاه ها وچاله چوله ها می فرستد و بعید نیست که آنها را نیز به کام مرگ بکشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازکهگیلویه؛ معابر بین شهری به دلایل زیادی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که باید ایمنی آن ها کاملا مورد توجه قرار گیرد. خط کشی معابر بین شهری و خیابان‌های شهرها از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی رانندگان داشته و به روان سازی ترافیک کمک می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازکهگیلویه,

 

,

 

,
, ,
 
 
,
 
,
 
,
 
,
در همین زمینه و با نگاه به تصاویر جاده مواصلاتی سوق _ دهدشت تعجب همه از نحوه خط کشی جاده برانگیخته می شود. چرا که خط کشی های جاده سوق _دهدشت به جای اینکه راهنمای مسافرین باشد آن ها را به پرتگاه ها وچاله چوله ها می فرستد و بعید نیست که  آن ها را به کام مرگ بکشاند.
,
 
,
 
,
 
,
هدف از خط کشی خیابان ها و جاده ها، راهنمایی رانندگان و برقرای امنیت جاده هاست اما مشخص نیست که هدف مسئولینی که این جاده را خط کشی کردند چه بوده است.
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
گفتنی است که جاده سوق _ دهدشت بنا به وعده های مکرر مسیولین قرار بود در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد اما بعد از اینکه تمام مسئولین استان توانایی این کار را نداشتن مدیر کل راه و شهرسازی استان زبان به عذرخواهی از مردم باز کرد و قول داد که در اسرع وقت این جاده به بهره برداری برسد.
,
 
,
 
,
 
,
 
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
یکی از شهروندان دهدشتی که نسبت به این جاده و ناهمواری ها و پرتگاه های آن بی اطلاع بود در گفت و گو‌ با کهگیلویه گفت: خط کشی جدیدی که روی جاده کشیده شده است موجب شد تا در شب به قسمت هایی از جاده که فاقد شانه بود هدایت شوم و همین امر موجب شد تا کنترل اتومبیل از دستم خارج شود‌ و اگر تپه کوچک بیرون جاده نبود ممکن بود حتی جانم را از دست دهم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
حال چه ضرورتی داشت که جاده ای که هنوز پرتگاههای آن اصلاح نشده به صورت کاملا غیر استاندارد و مبتدیانه خط کشی شود؟ مشخص نیست. اما با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال وپیش بینی  ورود مسافرین متعدد به این منطقه از کهگیلویه، ضرورت دارد تا مسئولین حداقل امنیت جاده را برای مسافرینی که با این جاده ی و پرتگاه های آن آشنایی ندارند تامین کنند تا خدایی ناکرده شاهد تصادف های مرگ بار نباشیم.
,
 
,
 
,
گفتنی است پس از انتشار این گزارش خطوط منحرف کننده به همت راهداری که باعث سرگردانی مسافران و رانندگان شده پاک شده است که جای تقدیر دارد.
,
 
,
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
,
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه