اخبار داغ

رئیس اداره برق تنگستان:

نیروهای عملیاتی برق در ایام نوروز آماده خدمات به مردم هستند

نیروهای عملیاتی برق در ایام نوروز آماده خدمات به مردم هستند
رئیس اداره برق تنگستان گفت: با یک برنامه ریزی منظم، نیروهای عملیاتی صنعت برق تنگستان در روزهای تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد احمدی رئیس اداره برق تنگستان با اشاره در ایام نوروز تعطیلی ندارد در گفتگو با سپاس گفت: در این ایام برای لحظه‌ای هم در ارائه خدمات مطلوب به مردم قصور نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رئیس اداره برق تنگستان با اعلام اینکه با توجه به اینکه خدمات برق حتی برای لحظه‌ای هم قابل توقف نیست، تصریح کرد: در طول ایام نوروز، اداره برق شهرستان به خدمات‌رسانی به هموطنان و میهمانان نوروزی اهتمام دارد.

,

, ,

وی با اشاره همکاران با آمادگی کامل و بهترین شکل ممکن به ارائه خدمات بپردازند، اظهار داشت: همه ساله در فصل تابستان با افزایش مصرف برق مواجه هستیم، مهم‌ترین هدف در سال 98، عبور موفقیت آمیز از پیک برق در تابستان سال آینده است.

,

محمد احمدی بیان کرد: با وجود آنکه در روزهای تعطیل مصرف برق کاهش می‌یابد، اما این به معنی کم شدن مسئولیت‌ها و کاهش اهمیت کارها نیست.

,

وی تصریح کرد: با یک برنامه ریزی منظم، نیروهای عملیاتی صنعت برق در روزهای تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

,

احمدی رئیس اداره برق تنگستان با یادآوری اینکه هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی و در صورت نیاز می توانند با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند و مشکلات احتمالی برقی خود را با کارشناسان واحد اتفاقات و فوریتهای برق در میان بگذراند، خاطرنشان کرد: اداره برق شهرستان تنگستان به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام سال به خدمت رسانی و تامین برق مورد نیاز مشترکان مشغول هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه