اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا:

گام دوم انقلاب اقدامی بزرگ برای اصلاح مدیریتی کشور است

گام دوم انقلاب اقدامی بزرگ برای اصلاح مدیریتی کشور است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: گام دوم انقلاب اقدامی بزرگ برای اصلاح مدیریتی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی عصر روز جمعه در همایش تبیین گام دوم انقلاب در خوی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته معادلات سیاسی دنیا را برهم زند، اظهار داشت: در دنیا انقلاب های بزرگی شکل گرفته اما انقلاب ایران در سایه امام و اعتقاد امام به مردم بود که این حرکت عظیم را آغاز کرد و به پیروزی رساند چراکه امام باور داشت مردم می توانند در آن شرایط سخت انقلاب را به پیروزی برسانند و این انقلاب مردمی معادلات سیاسی دنیا را برهم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: امروز اگر توانستیم قدرت و صلابت و عزت خود را بدست آوریم در سایه ی اسلام است چرا که آن ملتی که شهادت را سعادت می داند آن ملت سربلند است بنابراین مظهر قدرت نظام ما بخاطر اسلامی بودن آن است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، انقلاب را منشاء برکات بزرگی دانست و گفت: ترکیب جمهوریت و اسلامیت نظام حرکت برای خدا بود بنابراین در آن دوران همه گفتند ما می توانیم و توانستیم با روحیه جهادی مردم و مسئولین انقلابی حرکت عظیم انقلاب را به مقصود و پیروزی برسانیم.

,

وی، اظهار داشت: امروز آمریکا دیگر اتحاد ندارد و سازمان های بین المللی همچون ناتو و حقوق بشر به ابزار آمریکا در سازمان بین الملل تبدیل شده اند و این عظمت انقلاب است که آنها را دچار مشکل کرده و هر حرکت ناعادلانه ای از سوی آن ها با شکست مواجه می شود.

,

حجت الاسلام سرایی، بیان کرد:‌ در مقابل وسوسه های دشمن و تحریم آنها ابتدا باید عیوب ساختاری و مدیریتی را از بین ببریم و مدیران انقلابی را جایگزین کنیم. به این ترتیب در گام های بعدی مقابله و برخورد با استکبار همچون گذشته پیروز خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه