اخبار داغ

چند روز مانده به سال نو :

پایتخت طبیعت ایران رنگ بوی عید به خود نگرفته است/ یاسوج در انتظار همت مسئولان+تصاویر

پایتخت طبیعت ایران رنگ بوی عید به خود نگرفته است/ یاسوج در انتظار همت مسئولان+تصاویر
شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به پیشواز بهار می رود که شهرداری یاسوج با وجود در انجام چند عمل ریز و درست در ترمیم آسفالت های شهری و رنگ آمیزی چند بلوار آنچنان که باید و شاید در تدارک زیبا سازی بصری شهر یاسوج نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چهارفصل؛ مردم شهر یاسوج نیز عید را از صورت شهر نمی‌خوانند شاید با رژه خودروها و مانور حس کنند که عید در حال آمدن است و شور و نشاط عید را پس از مانور در شهر شاهد باشیم. اما آیا براستی شهر یاسوج با این همه ویژگی و زیبایی آماده سال نو شده است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل,

 

,

چرا نباید پایتخت طبیعت ایران  از المان های و مکان های گردشگریش تصویری به مخاطب منتقل کند؟

,

 

,

 

,
---
, ,

 

,

 آیا مسئولان شهری و میراث فرهنگی تا به حال به این فکر کرده اند که برای به نمایش گذاشتن زیبای های مناطق گردشگری پایتخت طبیعت ایران با استفاده از بنر های تبلیغاتی ، ساخت المان های مرتبت با مناطق گردشگری شهر یاسوج استفاده کنند.

,

 

,

البته شهرداری یاسوج در حالی که فقط چند روز تا سال نو مانده است چند کار مثبت نیز انجام داده است به عنوان مثال رنگ آمیزی برخی بلوار های شهر یاسوج، اصلاح درختان در برخی از مناطق شهر یاسوج، نصب پارچه های رنگی بر سر میادین شهر، ساخت چند المان از فصل بهار و نصب در ورودی های شهر یاسوج و همچنین آسفالت برخی چاله چوله های در مراکز شهر  با این وجود نمی توان انجام این کارها را منکر شد ولی واقعا آیا این همان چیزی است که مردم از مسئولان شهری می خواهند ؟

,

 

,
---
, ,

 

,

آیا واقعا انجام چند مورد کار زیبا  سازی در برخی مناطق می توان عملکرد شهرداری یاسوج را مثبت ارزیابی کرد؟

,

 

,

شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران هنوز چهره عید به خود نگرفته است البته اقداماتی در این مورد انجام شده اما نمی توان آن را کافی دانست و مسئولان شهری و میراث فرهنگی در چند روز مانده به سال تحویل باید تلاش خود را برای معرفی پایتخت طبیعت ایران به گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از شهر یاسوج را دارند دوچندان کند.

,

 

,

در زیر تصاویر بیشتری از فعالیت چند روز اخیر شهرداری یاسوج برای زیبا سازی پایتخت طبیعت ایران امده است؛

,

 

,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه