اخبار داغ

سبد عیدانه بین ۲۱۶۰ خانوار مددجوی کمیته امداد میاندوآب توزیع شد

سبد عیدانه بین ۲۱۶۰ خانوار مددجوی کمیته امداد میاندوآب توزیع شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از توزیع سبد عیدانه بین ۲ هزار و ۱۶۰ خانوار مددجوی کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز،  با اشاره به تهیه سبد کالای عیدانه برای نیازمندان، گفت: این سبد کالای عیدانه با کمک خیرین و نیکوکاران میاندوآبی تهیه و در بین مددجویان این شهرستان تا قبل از آغاز سال جدید توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه این سبد عیدانه شامل میوه، شیرینی و آجیل و البسه  بود، اظهار کرد: کار توزیع این سبد کالای عیدانه بین دو هزار و ۱۶۰ خانوار بی بضاعت و نیازمند تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) میاندوآب و مراکز نیکوکاری آغاز شده و تا قبل از تحویل سال در مناطق مختلف توزیع می شود.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود:برای تهیه این سبد کالایی در مجموع به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان توسط ستاد خیرین کمیته امداد میاندوآب و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

,

بخشی  با تقدیر و تشکر از کمک های مردمی و خیرین در یاری این نهاد برای کمک به محرومان گفت: از اقشار مختلف مردم و خیرین می خواهیم تا همچنان ایتام و خانواده های بی بضاعت را فراموش نکرده و آنها را از اعطای کمک های مادی و معنوی خود بی بهره نکنند.

,

وی تصریح کرد:  همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که  خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یارو مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه