اخبار داغ

رئیس اداره تعاون روستایی خلیل‌آباد خبر داد

توزیع میوه شب عید خلیل‌آباد در 10 مرکز شهری و روستایی

توزیع میوه شب عید خلیل‌آباد در 10 مرکز شهری و روستایی
رئیس اداره تعاون روستایی خلیل‌آباد گفت: در راستای تنظیم بازار میوه شب عید، 10 مرکز عرضه در سطح شهرستان پیش‌بینی‌شده که فعالیت آن‌ها از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا نیمه نخست فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، با اعلام این خبر اظهار داشت: پرتغال و سیب که از ماه گذشته در سردخانه شهرستان ذخیره‌سازی شده است از امروز تا 15 فروردین در این مراکز شهری و روستایی شهرستان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی بابیان اینکه  توزیع میوه باهدف تنظیم بازار نوروزی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: میوه‌ها کیفیت بسیار عالی دارند و باید در نظر داشت که این میوه برای تأمین بازار نیست و توزیع میوه تنها برای تنظیم بازار و شکستن قیمت میوه صورت می‌گیرد.

,

رئیس اداره تعاون روستایی خلیل‌آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: در مراکز توزیع میوه ستاد تنظیم بازار عید، سیب با نرخ هر کیلو 70 هزار ریال و پرتقال نیز با قیمت هر کیلو 40 هزار ریال عرضه می‌شود.

, .,

وی از افزایش مراکز توزیع میوه شب عید در شهرستان خبر داد و اذعان کرد: 10 مرکز شهری و روستایی برای توزیع میوه در نظر گرفته شده که تعداد مراکز عرضه میوه ستاد تنظیم بازار عید نوروز در شهرستان باهدف رفاه حال شهروندان امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

,

قاسمی ادامه داد: به تمام روستاهایی که تعاون روستایی داشته باشند میوه حمل خواهد شد تا روستائیان برای تهیه میوه شب عید به خود روستا مراجعه کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه در سال جاری خلیل‌آباد به‌عنوان میزبان 4 شهرستان هم‌جوار انتخاب‌شده است، عنوان کرد: در این زمینه خوشبختانه میوه موردنیاز 4 شهرستان به خلیل‌آباد از ماه گذشته حمل شده و اکنون در سردخانه شهرستان ذخیره‌شده است و مشکلی در بحث تأمین و توزیع میوه شب عید موردنیاز برای این 4 شهرستان وجود ندارد.

, .,

این مقام مسئول همچنین تشریح کرد: میوه نامحدود است و به‌اندازه نیاز مردم و بازار توزیع خواهد شد و در صورت نیاز می‌توان حتی از سردخانه‌های مجاور نیز تأمین می‌شود.

,

وی در پایان با اشاره به مراکز توزیع میوه تنظیم بازار در خلیل‌آباد، خاطرنشان کرد: میوه تنظیم بازار در 3 مرکز شهری خلیل‌آباد و کندر و همچنین 7 مرکز روستایی شامل دهنو، نصرآباد، بزنجرد، ارغا، مزده، سعدالدین و جابوز توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه