اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

اردوی جهادی ویژه نوروز در روستای رجایی‌دشت آغاز شد

اردوی جهادی ویژه نوروز در روستای رجایی‌دشت آغاز شد
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: توسط بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اردوی جهادی ویژه نوروز در روستای رجایی‌دشت آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: اردوی جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج رجایی دشت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین مزین بنام شهید ابراهیم هادی برای مرمت و ساخت خانه محرومین شروع به‌کار کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ابراز کرد: پایان سال و دغدغه‌های شخصی این ایام مانع از حرکت جهادی و توجه به محرومین توسط بسیجیان نشد و از امروز شروع به خدمت‌رسانی کردند تا خانواده ای در سال نو خوشحال باشند. 

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: این اردو شامل مرمت و سفید کاری منزل یکی از اهالی شریف و محترم رجایی دشت است، این اردو توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حججی روستای رجایی دشت با همکاری سازمان بهزیستی بخش الموت غربی انجام می‌شود. 

وی عنوان کرد: بخش اعظم و هدف از برگزاری این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می‌شود. 

این مسئول تاکید کرد: در این اردوی جهادی شاهد تلاش‌های شبانه روزی فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه رجایی‌دشت هستیم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه