اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

توقیف خودروهای هنجارشکن چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز/ پلیس زنجان با هنجارشکنان چهارشنبه سوری برخورد می‌کند

توقیف خودروهای هنجارشکن چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز/ پلیس زنجان با هنجارشکنان چهارشنبه سوری برخورد می‌کند
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به توقیف خودروهای هنجارشکن چهارشنبه سوری گفت: پلیس زنجان با هنجارشکنان چهارشنبه سوری برخورد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با خنبرنگار موج رسا; با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: پلیس مخالف شادی مردم نیست و استراتژی پلیس در چهارشنبه آخر سال همراهی با شادی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ادامه داد: مردم فهیم و با بصیرت ما شایسته خدمتگزاری اند و ما خدمت گذار مردم هستیم پلیس مخالف تخلیه هیجان و شادی مردم نیست و مردم می‌توانند با رعایت موازین شرعی و قانونی با محوریت خانواده و محله در چهارشنبه آخر سال شادی کنند.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: پلیس نیز در چهارشنبه آخر سال در جای جای سطح شهرهای استان حضور پر رنگی خواهد داشت تا مردم بتوانند در آرامش و امنیت کامل به شادی بپردازند.

,

سردار جهانبخش اظهار داشت: در چهارشنبه آخر سال پلیس با افراد سودجو و کسانی که بخواهند با استفاده از این فرصت اقدام به تجمع کرده و آسایش و امنیت عمومی مردم را بهم بزنند بشدت برابر قانون برخورد می‌کند.

,

فرمانده انتظامی استان گفت: ایجاد سد معبر، راهبندان، تخریب اموال عمومی و سلب آسایش شهروندان از خطوط قرمز پلیس محسوب و کسانی که بخواهند به امنیت عمومی مردم لطمه وارد کرده و ارزش‌های دینی و اسلامی را لکه دار کنند بشدت برخورد خواهد شد.

,

وی تاکید کرد‌: خودروهایی که از داخل آنها ترقه و مواد محترقه به خارج پرتاب شود خودروی آنها توقیف و تا پایان تعطیلات نوروز خودرو ترخیص نخواهد شد و افراد بازداشت شده نیز تا پایان سیزده فروردین مهمان پلیس خواهند بود.

,

سردار جهانبخش به خانواده‌ها هشدار داد‌: مراقبت بیشتری از فرزندان خود بعمل آوردند و یک لحظه شادی را با یک عمر پشیمانی عوض نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه