اخبار داغ

بخشدار مرکزی بهمئی در آخرین نشست سال با دهیاران؛

دهیاران بهمئی باید بعنوان نماینده دولت ؛خادم میهمانان نوروزی باشند/ برداشت از حساب دهیاری ها باید با هماهنگی بخشداری باشد

دهیاران بهمئی باید بعنوان نماینده دولت ؛خادم میهمانان نوروزی باشند/ برداشت از حساب دهیاری ها باید با هماهنگی بخشداری باشد
دهیاران باید به عنوان نماینده دولت با راهنمایی مناسب و همکاری کامل مسافران و گردشگران نوروزی، خادم مسافران نورزی باشند تا خاطره خوبی از شهرستان ما در ذهن میهمانان نوروزی به یادگار بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛آخرین نشست دهیاران بخش مرکزی بهمئی با حضور بخشدار مرکزی صبح امروز در شهر لیکک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

بخشدار مرکزی بهمئی در این نشست از دهیاران خواست تا آمادگی کامل خود را برای مهیا کردن روستاها و فراهم ساختن زمینه ها کافی برای جذب گردشگران داشته باشند.

,

علی کرم صدیقی فر تصریح کرد: دهیاران باید به عنوان نماینده دولت با راهنمایی مناسب و همکاری کامل مسافران و گردشگران نوروزی، خادم مسافران نورزی باشند تا خاطره خوبی از شهرستان ما در ذهن میهمانان نوروزی به یادگار بگذارند.

,

وی با اشاره به اینکه کمیسیون تطبیق مصوبات شوراها فعال هست و سومین جلسه آن بزودی تشکیل می شود، گفت: تمام مصوبات شوراها باید به دبیرخانه کمیسیون ارسال شود تا مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار گیرد.

,

بخشدار مرکزی بهمئی از دهیاران خواست با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم، گزارش عملکرد سالانه خود را به صورت دقیق و کامل به بخشداری تحویل دهند.

,

صدیقی فر خاطرنشان کرد:کارشناسان مالی دهیاری ها بدون هماهنگی با بخشداری از هر گونه برداشت از حساب دهیاریها خودداری نمایند.

,

وی افزود:کارشناسان فنی دهیاری ها نسبت به برآورد دقیق پروژه های عمرانی اقدام نمایند و از هرگونه سهل انگاری در امر نظارت خودداری کنند.

,

در پایان این نشست دهیاران بخش مرکزی بهمئی با ارائه گزارشی از مشکلات روستاها از بخشدار مرکزی خواستند تا  با ارائه راهکارهای لازم نسبت به حل مشکلات همکاری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه