اخبار داغ

لاریجانی:

نسبتی با هیچ جریان سیاسی ندارم/برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفتم

نسبتی با هیچ جریان سیاسی ندارم/برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفتم
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نسبتی با هیچ جریانی ندارم که بخواهد به هم بخورد و البته اینکه اصلاح‌طلبان از من در انتخابات هیئت رئیسه حمایت کنند یا خیر موضوع خیلی مهمی هم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با هفته نامه مثلث درباره عدم حمایت فراکسیون امید از وی در انتخابات هیئت رئیسه مجلس و اینکه آیا برای حمایت شروطی داشت؟، گفت: شروطی برای من قرار ندادند و مذاکره رسمی هم نداشتیم، تنها تصمیم آنها بر این بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه مجلس فعلی فراکسیون حداکثری به معنای متعارف ندارد، افزود: به همین جهت، تصمیم گیری در آن ساده نیست و همین وقایع قابل پیش بینی است.
,
 
,
رئیس مجلس در پاسخ به این پرسش «اصلاح طلبان در زمانی ترجیح می‌دادند که از شما حمایت کنند و در انتخابات هیئت رئیسه اخیر این اتفاق نیفتاد، آیا این نسبت بین شما و اصلاح طلبان به هم خورده است؟»، گفت: البته من نسبتی با هیچ جریانی ندارم که بخواهد بهم بخورد و البته اینکه اصلاح طلبان از من در انتخابات هیئت رئیسه حمایت کنند یا خیر، موضوع خیلی مهمی هم نیست.
,
 
,
لاریجانی همچنین درباره اینکه آیا قصد شرکت در انتخابات آینده را دارد یا خیر؟ اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی من هیچ فکری جز حل مسائل فعلی کشور ندارم؛ آن قدر این موضوع وقت مرا به خود اختصاص داده است که به هیچ کاری نمی‌رسم و این موضوع تعارفی نیست.
,
 
,
وی با بیان اینکه حجم کار بسیار بالاست و فرصتی نداشتم در مورد این موضوعات تفکر جدی داشته باشم، گفت: البته فکر کردن در مورد این موضوعات هم اندکی زود است.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه