اخبار داغ

هردم از این باغ بری می رسد:

تعطیلی دانشگاه پیام نور چرام بصورت رسمی کلید خورد/ ضعف مدیریتی یا اختلافات مدیران؟!

تعطیلی دانشگاه پیام نور چرام بصورت رسمی کلید خورد/ ضعف مدیریتی یا اختلافات مدیران؟!
در مدت گذشته که رسانه ها خبر از تعطیلی دانشگاه پیام نور را می دادند و بحث انتقالی این دانشگاه را به واحد کهگیلویه پیش بینی می کردند، در نهایت صدای مسئولان چرام را درآورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس در مدت گذشته که رسانه ها خبر از تعطیلی دانشگاه پیام نور  را اطلاع رسانی و بحث انتقالی این دانشگاه را به واحد کهگیلویه پیش بینی می کردند، در نهایت صدای مسئولان چرام را درآورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

این دانشگاه که مکان مناسبی نداشت و بصورت استیجاری و با رایزنی های مسئولان در یک مکان مستقر بود اما اکنون این مورد هم دیگر وجود ندارند.

,

 

,

 با توجه به شنیده ها،عنوان می‌شود که واحد های کمتر از ۶۰کیلومتر تا مرکز دانشگاه جمع آوری می شود و به نزدیکترین مرکز دانشگاهی مربوطه منتقل می یابد.

,

 

,

همه فکر می‌کردند که وضعیت این دانشگاه که توسط رسانه ها عنوان می شد، در حد گمان یا یک حرف تو خالی باشد اما مسئولان چرام با مطرح کردن انتقاداتی نسبت به مسئولان استانی واکنش نشان می دهند و خواستار ماندن این دانشگاه در شهر چرام هستند.

,

 

,

امام جمعه چرام در خطبه‌های این هفته شهر چرام با بیان چند اشکال گفت:جمع کردن یک مرکز علمی در مرکز یک شهرستان به هیچ عنوان به صلاح نیست وبه نوعی بی توجهی  به مردم ودانشجویان  مومن وانقلابی چرام است.

,

 

,

وی افزود:دانشجویان پیام نور به این علت باید برای ادامه تحصیل به شهرهای اطراف مراجعه نمی کنند که متحمل هزینه های بیشتر برای این عزیزان وخانوادهای محترم آنها خواهد شد.

,

 

,

حجت الاسلام افشار در ادامه اظهار کرد:مراجعه دانشجویان این شهرستان به شهرهای اطراف با خطرات تصادفات جاده ای قابل توجییه نیست.

,

 

,

وی افزود:توقع از فرماندار محترم است؛ مکانی مستقل مثل یکی از مدارس اموزش وپرورش را به دانشگاه پیام نور محول کنند تا مشکل مکان وبهانه های مسولین استانی پیام نور برای جمع کردن این دانشگاه رفع شود.

,

 

,

امام جمعه چرام گفت:در صورت تعطیل شدن دانشگاه پیام نور ناگفته هایی از سهل انگاری ها ، کارشکنی ها وبی توجهی مسولین مورد نظر ومربوطه با مردم در میان خواهم گذاشت.

,

 

,

حال باید مشاهده شود مسئولان ارشد شهرستان چرام در رأس فرماندار برای ماندن این دانشگاه که بسیاری از معضلات زیادی را حل خواهد کرد،چه واکنشی نشان خواهد داد.

,

 

,

 همچنین باید این سوال طرح شود که آیا ضعف مدیریتی در شهرستان بار دیگر مشاهده خواهد شد یا اینکه این دانشگاه در شهر چرام خواهد بود یاخیر.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه