اخبار داغ

پیام رئیس قوه قضاییه درباره حمله تروریستی نیوزیلند

پیام رئیس قوه قضاییه درباره حمله تروریستی نیوزیلند
رئیس قوه قضاییه در پیامی حمله تروریستی در نیوزیلند را محکوم کرده وشهادت جمع کثیری از نمازگزاران را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در پیامی، حادثه تروریستی در شهر کرایست چرچ نیوزیلند و شهادت جمع کثیری از نمازگزاران را محکوم کرد و تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن پیام به شرح ذیل است.
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
حمله تروریستی و نژادپرستانه به مسلمانان نیوزیلند که به شهادت جمعی از نمازگزاران بی گناه انجامید، اقدامی وحشیانه، جاهلانه و فاجعه بار بود که قلب انسان‌های آزاده، مسلمانان و همچنین ملت ایران را به درد آورد و بار دیگر جنایات وحشیانه داعش را تداعی نمود.
,
 
,
واقعیت تلخ نهفته در متن و حواشی این جنایت وحشیانه یادآور اهمیت و فوریت همکاری و تعامل همه جانبه بین المللی در مقابله با معضل تروریسم و مبارزه با نفرت پراکنی نسبت به ادیان و اقوام و همچنین پایان دادن به اسلام هراسی مخربی است که متأسفانه هر روز در بسیاری از رسانه‌های غربی و از زبان برخی دولتمردان آنها شنیده و دیده می‌شود.
,
 
,
اینجانب ضمن محکومیت این حادثه تلخ و تسلیت به خانواده قربانیان، از خداوند متعال علو درجات برای شهدای این فاجعه و شفای عاجل برای مجروحان آن مسئلت دارم.
,
 
,
دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری با دستگاه دیپلماسی کشور و نهادهای ذیربط در پیگیری ابعاد این حادثه و مقابله با عوامل منطقه‌ای و جهانی است.
,
 
,
سید ابراهیم رئیسی-رئیس قوه قضاییه
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه