اخبار داغ

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:

آمادگی بیمارستان‌های کرمانشاه برای ارائه خدمات در ایام نوروز

آمادگی بیمارستان‌های کرمانشاه برای ارائه خدمات در ایام نوروز
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی بیمارستان‌های کرمانشاه برای ارائه خدمات در ایام نوروز به بیماران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: در طول ایام نوروز تمام بیمارستان‌های کرمانشاه از جمله بیمارستان‌های تخصصی زنان و زایمان معتضدی، مسمومیت، چشم و سوختگی امام خمینی (ره)، مرکز ترومای آیت الله طالقانی، بخش اعصاب و روان فارابی و بخش عمومی بیمارستان امام رضا (ع) برای پذیرش بیماران و ارائه خدمات درمانی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, ترومای, ع), باش,

وی افزود: بیمارستان‌های شهرستان‌های استان به همراه تجهیزات و پزشکان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: هر بیمارستان به فراخور نیاز و حجم خدمات ارائه شده نسبت به شیفت بندی پزشکان اقدام کرده و در مواردی که نیاز به جراحی فوری باشد امکان حضور پزشک و انجام جراحی فراهم خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: در نوروز علاوه بر شیفت بندی پزشکان و کادر پزشکی در بیمارستان‌ها، در حوزه ستادی معاونت درمان نیز شیفت بندی انجام شده است.

,

روشنی با تاکید بر اینکه به طور روزانه بر کلیه بیمارستان‌ها اعم از دولتی، خصوصی، تأمین اجتماعی و دانشگاهی نظارت خواهد شد گفت: تیم‌های بازرسی و نظارت معاونت درمان از بیست و نهم اسفند تا شانزدهم فروردین به صورت روزانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را مورد پایش قرار می‌دهند.

,

وی با اعلام اینکه در حال حاضر نیز پایش های پیش از نوروز برای رفع نواقص احتمالی در حال انجام است بیان داشت: در طول بازرسی، بر نحوه خدمت رسانی پزشک و تیم‌های درمانی نظارت خواهد شد و در ایام نوروز در صورت مشاهده قصور یا تخلفی موارد صورت جلسه و تشکیل پرونده خواهد شد.

, های,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در صدد ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی هستیم هرچند امیدواریم شاهد کمترین مراجعات به بیمارستان‌ها باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه