اخبار داغ

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

بیش از ٣ میلیون عدد مواد محترقه غیرمجاز در آذربایجان غربی کشف شد

بیش از ٣ میلیون عدد مواد محترقه غیرمجاز در آذربایجان غربی کشف شد
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ٣ میلیون عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در سال جاری خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار مسعود خرم نیا ظهر امروز در نشست خبری پایان سال با اشاره به کشفیات مواد مخدر غیر مجاز در استان، افزود‌: ‌امسال ٣ میلیون و ١٠٠ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز توسط یگانهای پلیس در استان کشف شده و پس از تعیین تکلیف قضایی امحا می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر انتظامی استان گفت: ٤ هزار و ٧١٤ کیلو و ٧٦٢ گرم انواع مواد مخدر در ١١ ماهه سالجاری در استان کشف شده که این عدد بغیر از پیش سازها و مواد شیمیایی است.

,

فرمانده انتطامی آذربایجان غربی با اشاره به استقرار نیروهای انتظامی در مکانهای پیش بینی شده از بعدازظهر روز سه شنبه در شهر بمنظور کنترل حوادث و تخلفات احتمالی چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: افرادی که در چهارشنبه اخر سال سبب ایجاد خسارت به اموال عمومی و خصوصی شوند تشکیل پرونده داده و برابر قانون با آنها برخورد می شود و خودروهای هنجار شکن نیز در چهارشنبه آخر سال توقیف می‌شوند.

,

سردار خرم نیا اظهار کرد: طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از امروز به طور رسمی آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

,

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه مشاهده می کنیم حتی در جزئی ترین تصادفات داخل شهری ترافیک سنگینی ایجاد می شود در حالی که تصادفات خسارتی زیر ۷ میلیون نیازی به حضور پلیس در سر صحنه نیست به همین دلیل از عموم شهروندان درخواست داریم در زمان تصادف نسبت به جابجایی خودروی خود اقدام کنند.

,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: تعداد ۱۲ هزار و ۹۶۳ فقره پرونده مشاوره در سال جاری تشکیل شد که موجب پیشگیری از ارجاع پرونده ها به دادگستری شد .

,

سردار خرم نیا تاکید کرد: مردم اثاث کشی منازل خود را به قبل یا پیش از تعطیلات نوروزی موکول کنند چرا که گشت های کلانتری اگر مشاهده کنند از اثاث کشی افراد جلوگیری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه