اخبار داغ

از سوی رئیس تعاون روستایی استان قزوین ؛

قیمت مصوب میوه شب عید اعلام شد

قیمت مصوب میوه شب عید اعلام شد
رئیس تعاون روستایی استان قزوین گفت: براساس تصمیم کمیته راهبردی استان قزوین، در مراکز توزیع میوه شب عید سیب با قیمت 6هزار تومان و پرتقال 3هزار و 800 تومان عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود محمودی در گفت‌وگو با  شاخص، با بیان اینکه امسال میوه شب عید در ۱۳۰ غرفه در سطح استان عرضه می‌شود، اظهار کرد: تلاش کردیم که توزیع میوه شب عید را در مناطق کم برخوردار مستقر کنیم که بر این اساس امسال در این محله‌ها غرفه پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه توزیع میوه شب از امروز در سطح استان آغاز می‌شود، افزود: همچنین عرضه میوه شب عید در ۴۶غرفه در شهر قزوین پیش بینی شده است.

,

رئیس تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: امسال دو نوع میوه سیب و پرتقال که از پرمصرف‌ترین میوه‌های شب عید هست در سبد توزیع قرار دادیم.

,

این مسئول بیان کرد: قیمت این دو نوع میوه بر اساس دستورالعمل‌هایی که ابلاغ شده باید ۱۵ تا ۲۰درصد زیر قیمت کف بازار تعیین شود.

,

وی بیان کرد: امسال در سیب نسبت به سال گذشته ۶۰درصد افزایش ذخیره و به میزان ۸۰۰تن داریم که با کیفیت بالا است و در پرتقال هم سال گذشته یکهزار تن پرتقال توزیع کردیم که امسال با ۲۰درصد افزایش یک هزار و ۲۰۰ تن در سردخانه‌های استان ذخیره کردیم.

,

محمودی خاطرنشان کرد: توزیع میوه از ۲۵ تا ۲۹اسفند ادامه دارد و بعد از تعطیلات تا ۱۷فروردین توزیع خواهیم داشت و اگر نیاز باشد تا پایان فروردین توزیع را ادامه می‌دهیم.

,

وی ابراز کرد: بعد از تعطیلات در سطح شهر قزوین ۱۰غرفه و در سایر شهرستان‌ها حداقل یک غرفه برای توزیع میوه خواهیم داشت.

,

رئیس تعاون روستایی استان قزوین یادآور شد: برای نظارت بیشتر با سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، فرمانداری‌ها و سپاه هماهنگی کردیم که در هر غرفه یک نفر ناظر حضور داشته باشد و همچنین شماره تماس ۱۲۴سازمان صمت در اختیار مردم قرار دارد.

,

محمودی افزود: براساس تصمیم کمیته راهبردی استان قزوین، در مراکز توزیع میوه شب عید سیب با قیمت ۶هزار تومان و پرتقال ۳هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه