اخبار داغ

توزیع میوه شب عید از امروز آغاز شد

توزیع میوه شب عید از امروز آغاز شد
مجری طرح تنظیم بازار میوه شب عید با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از امروز در سراسر کشورآغاز شد، گفت: میوه‌های سیب و پرتقال 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی برابری مجری طرح تنظیم بازار میوه شب عید گفت: سیب درختی حداقل ۱۰ و حداکثر ۱۵ درصد و پرتقال تامسون شمال و والنسیای جنوب ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار خرده فروشی به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی همچنین اظهارداشت: میوه شب عید در میادین، فروشگاه‌های زنجیره ای، فروشگاه‌های تعاونی استانی و شهرستانی و موارد مشابه دیگر توزیع خواهد شد.
,
 
,
مجری طرح تنظیم بازار میوه شب عید ادامه داد: پیرو دستور هیئت دولت و وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ذخیره سازی سیب و پرتقال برای روزهای پایانی سال ۳۰ هزار تن سیب درختی و ۴۰ هزار تن پرتقال تامسون شمال و والنسیای جنوب خریداری و به مقاصد ۳۲ گانه استان‌های کشور حمل شده است.
,
 
,
*از امروز؛ آغاز توزیع تدریجی میوه تنظیم بازاری شب عید در کشور
, *از امروز؛ آغاز توزیع تدریجی میوه تنظیم بازاری شب عید در کشور,
 
,
با آغاز بارگیری که از امروز آغاز شده است ۸۰ هزار تن سیب و پرتقال تنظیم بازاری با قیمت مصوب بتدریج تا یک ماه در مراکز میوه و تره بار کشور توزیع می‌شوند.
,
 
,
در مجموع ۶۰۰۰ مرکز میوه و تره بار در کشور و ۳۰۰ مرکز در استان تهران برای توزیع میوه‌ها در نظر گرفته شده است.
,
 
,
ده هزار تن سیب و پرتقال نیز به صورت ذخیره در سردخانه‌ها برای جبران هرگونه کمبود در استان‌های مختلف در نظر گرفته شده است.
,
 
,
قیمت این میوه‌ها در هر استان ۱۵ الی ۲۰ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.
,
 
,
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه