اخبار داغ

جنگی که ژنرال آغاز کرد

جنگی که ژنرال آغاز کرد
اظهار نظرهای قلعه‌نویی پس از دیدار با پرسپولیس و سپاهان علیه داوران، واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و جامعه داوری به خصوص علیرضا فغانی و محسن ترکی علیه این داور حرف زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرا پس از دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس شروع شد. جایی که تیم قلعه‌نویی در صحنه‌ای مشکوک به خطا، گل اول را به ثمر رساند اما در ادامه این فغانی بود که در تصمیمی مشکوک یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد تا دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دهند. قلعه‌نویی در نشست خبری پس از این دیدار سکوت کرد اما فردای آن روز در گفت‌و گو با رادیو ورزش اعلام کرد که فغانی با او مشکل دارد و این خصومت را در قضاوت‌هایش دخالت می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
پس از این موضوع، قلعه‌نویی تصمیم به سکوت گرفت تا بالاخره در نشست خبری دیروز (جمعه) برابر فولاد خوزستان سکوتش را شکست و دوباره علیه داوری حرف زد. قلعه‌نویی در صحبت‌هایش اعلام کرد که ۴ داور یعنی علیرضا فغانی، هدایت‌الله ممبینی، محسن ترکی و اشکان خورشیدی از خاطرات بد او هستند و روزی با فیلم و مدرک علیه آن‌ها صحبت‌های جدی‌تری انجام می‌دهد.
,
 
,
داوران نام برده شده بعد از این صحبت‌های قلعه‌نویی کاسه صبرشان لبریز شد و امروز (شنبه) حسابی از خجالت او در آمدند. علیرضا فغانی در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرد: در این فوتبال همواره سعی کرده‌ام خودم باشم و هیچ‌گاه به دنبال بازی‌های سیاسی، لابی با سیاسیون و داشتن خدم و حشم نبودم و هر کدام از دوستان مثل محسن ترکی، هدایت ممبینی و… که به جایگاه خوبی در این فوتبال رسیدند با تلاش خودشان بوده و هیچکدام با لابی سیاسیون به این جایگاه نرسیدیم. در این حدود ۲۴،۲۵ سالی که در فوتبال هستم به این نتیجه رسیدم که اکثر کسانی که درباره مسائل پشت پرده و باندبازی حرف می‌زنند خودشان اصل این کار هستند و اتفاقات زیادی در این باره رخ داده که گذشته این افراد را مشخص کرده و گذشت زمان گواه حرف‌های من است. ارتباط پنهانی با برخی مربیان و بازیکنان و یا سیاه‌بازی یا لمپن‌بازی دیگر جوابگو نیست و نمی‌توان با این کارها به موفقیت رسید.
,
همچنین محسن ترکی نیز در این‌باره اذعان کرد: البته این آقا دوره فوتبالی‌اش در حال اتمام است اما هنوز همان رویه‌های سابقش را دارد. مقصر اصلی مدیران ما هستند که پاسخی نمی‌دهند و می‌گذارند این آقایان هر حرفی دلشان می‌خواهد بزنند. این‌ها یکسری حرف‌های صد من یک غاز است که ما به آن‌ها عادت داریم. من به قلعه‌نویی ثابت می‌کنم در همان سال‌هایی که می‌گوید از داوری ضرر دیده، خیلی بیشتر سود کرده است و بسیاری از قهرمانی‌های این آقا به کمک همین اشتباهات داوری به دست آمده است. من می‌توانم این موضوع را اثبات کنم. به هر حال او دنبال بهانه است و الان بهترین بهانه برای او داوری است.
,
 
,
سایر داوران نیز با انتشار عکس این ۴ داور در صفحه مجازی خود از آن‌ها حمایت کردند و این افراد را علت خاطرات خوشی داوری فوتبال ایران دانستند. به نظر می‌رسد این چالش ایجاد شده در ادامه فصل بیش از پیش شود و ضمن افزایش فشار روی داورها، قلعه‌نویی نیز هر سوتی را به نشانه دشمن‌تراشی برداشت کند.
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه