اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد؛

توقیف محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه

توقیف محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به توقیف محموله گوشی قاچاق در استان زنجان گفت: محموله 10 میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از رسیدگی به پرونده موتورسیکلت قاچاق در ابهر خبرداد اظهار کرد: در استان زنجان مقابله با قاچاق کالا تشدید یافته و با عاملان قاچاق کالا براساس قانون برخورد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: یکدستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهرستان ابهر توقیف و پرونده‌ای در این زمینه در تعزیرات حکومتی ابهر تشکیل شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط موتور‌سیکلت به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 160میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

,

وی با اشاره به توقیف محموله قاچاق گوشی در زنجان بیان کرد: بزرگترین محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد.

,

ممیزی خاطر نشان کرد: عامل قاچاق پس از ناتوانی در انتقال محموله‌، خودروی سمند و محموله گوشی تلفن همراه به تعداد 394 دستگاه در برند سامسونگ را در حوالی شهرستان ایجرود رها و خود نیز متواری شده است.

,

وی افزود: پرونده بصورت خارج از نوبت در شعب این اداره کل تشکیل و تحقیقات تخصصی درخصوص شناسایی عامل و یا عوامل قاچاق در حال انجام است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: ارزش محموله 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

,

وی در پایان با اشاره به نظارت بر بازار در سطح استان افزود: نظارت تیم‌های سیار مشترک از بازار زنجان انجام می‌شود و این نظارتها در چند روز پایانی سال تشدید شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه