اخبار داغ

در گفتگو با دبیر خانه فرهنگ و هنر شهرداری درگز مطرح شد؛

المان های نوروز 98 کاملا مطابق با فرهنگ و سنت مردم درگز هستند

المان های نوروز 98 کاملا مطابق با فرهنگ و سنت مردم درگز هستند
دبیر خانه فرهنگ و هنر شهرداری درگز گفت: المان های نوروزی که به زودی شاهد نصب آنها در قسمت های مختلف شهر خواهیم بود برگرفته از آداب و رسوم و سنت های شهر درگز هستند که با صرف کمترین اعتبار و هزینه اجرایی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد مقدم در گفتگو با صبح توس؛ از پایان مراحل ساخت المان های نوروز 98 خبر داد و اظهار کرد: امسال همچون سالهای گذشته کارگاه ساخت المان های نوروزی فعالیت خود را از اواخر بهمن آغاز کرده و هم اکنون در مراحل پایانی خود قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

, ,

وی افزود: نصب المان های نوروزی یکی از برنامه های استقبال از بهار 98 است که به همت شهرداری و شورای شهر درگز پایه ریزی شده؛ امسال پس از اعلام فراخوان عمومی، بیش از 60 اثر و ایده به دبیرخانه فرهنگ و هنر شهرداری ارسال شد که 8 اثر منتخب، به مرحله اجرا در آمد.

,

, ,

دبیر خانه فرهنگ و هنر شهرداری گفت: آثار منتخب که به زودی شاهد نصب آنها در قسمت های مختلف شهر خواهیم بود برگرفته از آداب و رسوم و سنت های شهر درگز هستند که با صرف کمترین اعتبار و هزینه اجرایی شده اند.

,

, ,

مقدم عنوان کرد: علاوه بر موارد مذکور، زیباسازی فضای شهری از طریق نقاشی دیواری یکی از فعالیت هایی است که امسال در گوشه و کنار شهر به چشم می خورد؛ قریب به20 نفر از هنرمندان شهرستان به صورت مستقیم مشغول این کار بوده و انگیزه آنها زیبایی شهر و افزایش شادی و نشاط در بین مردم است.

,

, ,

وی در پایان ضمن تشکر از مجموعه شهرداری و شورای شهر درگز به دلیل حسن اعتماد به ظرفیت هنرمندان و جوانان خاطر نشان کرد: حقیقتا نیروهای جوان شهرستان با شور و عشق وصف نشدنی در حال انجام کار هستند و منشأ این عشق و علاقه ارادتی است که نسبت به مردم شهر خود دارند، لذا امیدواریم مسئولین این موضوع مهم را درک کنند و به صورت ویژه از جوانان و هنرمندان حمایت کرده و از ظرفیت بالای آنها در جهت اعتلای شهرستان به نحو احسن استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه