اخبار داغ

در پی احتمال تعطیلی دانشگاه پیام نور چرام؛

مطالبه دانشجویان پیام نور چرام به فرمانداری کشیده شد

مطالبه دانشجویان پیام نور چرام به فرمانداری کشیده شد
در مدت گذشته که رسانه ها خبر از تعطیلی دانشگاه پیام نور را می دادند و بحث انتقالی این دانشگاه را به واحد کهگیلویه پیش بینی می کردند، در نهایت این پیش بینی رنگ واقعیت گرفت و دانشجویان پیام نور برای رفع مطالبه خود به فرمانداری چرام رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس در روزهای گذشته که رسانه ها خبر از تعطیلی دانشگاه پیام نور  را می دادند و بحث انتقالی این دانشگاه را به واحد کهگیلویه پیش بینی می کردند، در نهایت این پیش بینی رنگ واقعیت گرفت و دانشجویان پیام نور برای رفع مطالبه خود به فرمانداری چرام رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

 

,

دانشجویان پیام نور به این علت برای ادامه تحصیل به شهرهای اطراف مراجعه نمیکنند که متحمل هزینه های بیشتر برای این عزیزان وخانوادهای محترم آنها خواهد شد.

,

, ,

از طرفی مراجعه دانشجویان این شهرستان به شهرهای اطراف با خطرات تصادفات جاده ای قابل توجیه نیست.

,

 

,

 

,

حال تعدادی از دانشجویان با فرماندار چرام دیدار کردند و رفع این مشکل را از وی خواستار شدند.

,

, ,

فرماندار چرام نیز تماسی با نماینده شهرستانهای چهارگانه داشت تا برای این مشکل تدبیری اندیشه شود.

,

 

,

با توجه به شنیده ها،عدل هاشمی پور بیان کرده است که تا اوایل مهرماه در یک مکان استیجاری مستقر شود تا در یک فرصت مناسب چنین مشکلی تعیین و تکلیف کنیم.

,

, ,

طی اطلاعات خبرنگاراین پایگاه خبری،دانشگاه پیام نور بعلت اینکه کمتر از 60کیلومتر با واحد مرکزی پیام نور(کهگیلویه)فاصله دارد،قادر به ماندن در چرام نیست و از طرفی این مورد مصوبه دانشگاه پیام نور کشور است.

,

 

,

حال باید مشاهده کرد وضعیت این دانشگاه به کجا می رسد و آیا مردم و مسئولان چرام برای ماندن این مرکز عالی تدبیر یا فکری می کنند یاخیر.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه