اخبار داغ

رئیس سازمان آتش نشانی مطرح کرد؛

آماده‌باش ۲۲۰ نیروی آتش‌نشانی ارومیه در ایام عید و چهارشنبه آخر سال

آماده‌باش ۲۲۰ نیروی آتش‌نشانی ارومیه در ایام عید و چهارشنبه آخر سال
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آماده‌باش ۲۲۰ نیروی آتش‌نشانی در ایام عید و چهارشنبه آخر سال در سطح این شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ابراهیم شاد قوشچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، در خصوص اقدامات چهارشنبه آخر سال و ایام عید اظهار داشت: نیروهای آتش‌نشانی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال جدید با تمامی نیروها و خودرو‌ها در معنی کامل‌تر با تمام وجود آماده‌باش خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: ۲۲۰ نیروی آتش‌نشانی در ۱۰ ایستگاه شهری با دارا بودن خودروهای سبک، موتور سیکلت و خودروهای آتش‌نشانی در جهت خدمت و ارائه مسائل ایمنی در خدمت مردم هستند.

,

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، خاطر‌نشان کرد: همچنین در مراکز پرتردد شهر، واحد‌های پر ترافیک و واحد‌های تجاری، بازرسی و بررسی خواهیم داشت تا از وقوع حادثه جلوگیری شود.

,

وی، تصریح کرد: علاوه بر بازرسی‌های میدانی خودروهای سیار و موتور سیکلت‌های آتش‌نشانی در حال گشت‌زنی در سطح شهر خواهند بود و در کنار این امورات توصیه‌های لازم از طریق صدا‌و‌سیما و رسانه‌های جمعی نیز ارائه می‌شود.

,

شاد قوشچی، ابراز داشت: درصدد هستیم تا نسبت به بیداری و آگاهی خانواده‌ها در خصوص مواد محترقه بکوشیم چرا‌که  کنترل و نظارت بر فرزندان بر عهده خانواده‌ها بوده و خود آن‌ها باید فرزندانشان را از خطرات آتش‌زا آگاه کرده و از بازی با چنین موادی بر حذر دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه