اخبار داغ

انتظار خبرگان از دولت از زبان آیت الله شبستری

انتظار خبرگان از دولت از زبان آیت الله شبستری
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وقتی ما با مشکلات اقتصادی مواجه می‌شویم متوجه خواهیم شد که عمده این مشکلات نتیجه سوء مدیریت است و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جدی‌ترین مطالبه اعضای خبرگان رهبری از مسئولان دولتی است، گفت: وضعیت کنونی اقتصاد کشور شایسته نظام اسلامی و در شأن ملت ایران نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه نمی‌توان منکر تأثیر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور شد، اما نباید برخی ناکارآمدی خود را به پای تحریم‌ها نوشت، تصریح کرد: امروز وقتی ما با مشکلات اقتصادی مواجه می‌شویم و ریشه مشکلات را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که عمده این مشکلات نتیجه سوءمدیریت است و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد.
,
 
,
*می‌توان با تدبیر، مشکلات را رفع کرد
,
 
,
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز آنچه برای همه روشن است این است که می‌توان با تدابیر صحیح، مشکلات اقتصادی و معیشتی را رفع کرد و این طور نیست که این مشکلات قابل رفع شدن نباشد به همین جهت همه دلسوزان باید برای کمک به رفع مشکلات اقتصادی مردم پیشگام باشند.
,
 
,
آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: خبرگان در اجلاسیه اخیر، خواستار اقدام فوری دولت و دیگر دستگاه‌ها برای رفع مشکلات معیشتی از جمله گرانی‌ها شدند و امیدواریم دولت به مطالبه‌های اعضای خبرگان توجه لازم را داشته باشد.
,
منبع: مهر
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه