اخبار داغ

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان:

دفع پسماند شهری نیاز ضروری مردم است

دفع پسماند شهری نیاز ضروری مردم است
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: ادارات و سازمان‌های مرتبط با دفع پسماند شهری باید به وظایف خود در این باره عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عادل مقدس صبح امروز در کارگروه پسماند و کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان تنگستان افزود: تا مادامی که همکاری بین بخشی صورت نگیرد و هر سازمان و نهاد با توجه به وظایف خود در راستای بر طرف شدن معضل دفع پسماندهای شهری عمل نکند این مشکل همچنان پابرجا خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی خاطرنشان کرد: پسماندهای عفونی بیمارستان‌ها، مراکز خدمات جامع سلامت و مطب‌های خصوصی در صورت دفع غیربهداشتی می‌تواند مخاطراتی را برای ساکنان شهرها و روستاها ایجاد کند.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان ادامه داد: در همین راستا بهداشت و درمان تنگستان در جهت وظیفه ذاتی خود تلاش کرده است تا با استفاده از روش‌های بی‌خطر سازی پسماندهای عفونی با دستگاه‌های پیشرفته، مخاطرات ناشی از دفع غیربهداشتی پسماندهای عفونی را از مردم دور کند.

,

مقدس در رابطه با امنیت غذایی مردم نیز گفت: امنیت غذایی یکی از مقوله‌های مهم برای مجموعه بهداشت و درمان بوده که بر این اساس ضمن نظارت بر فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی با هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر ادارات مرتبط و بازدید از دکه‌های موجود در شهرستان، عرضه قلیان در این مکان‌ها ممنوع و در صورت مشاهده اقدامات قانونی را انجام خواهیم داد.

,

تلاش‌های بهداشت و درمان تنگستان در دفع بهداشتی پسماندهای عفونی قابل‌تقدیر است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه