اخبار داغ

مدیر مسئول هفت دی:

نمایندگان مجلس استان قزوین در حوزه نظارت ضعیف عمل می‌کنند/ دیدار با سران فتنه اولویت مردم نیست

نمایندگان مجلس استان قزوین در حوزه نظارت ضعیف عمل می‌کنند/ دیدار با سران فتنه اولویت مردم نیست
مدیر مسئول هفت دی گفت: اکنون مشکل ما این است که این نمایندگان یا از جنس مردم نیستند و یا ضعیف هستند و یا دغدغه و اولویت مردم را درک نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد خورگامی در گفت‌وگو با  شاخص، درباره ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس استان قزوین اظهارکرد: من معتقدم مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد ناشی از عدم نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: اگر نظارت درستی وجود داشته باشد بسیاری از مسائل و مشکلات حل می‌شود لذا مجلس شورای اسلامی با توجه به اختیاراتی که دارد می‌تواند از مسئولین اجرایی سوال کند و وزراء و رئیس جمهور را به عنوان مقام عالی کشور مورد استیضاح قرار دهد.

,

مدیر مسئول هفته نامه هفت دی استان قزوین ادامه داد: اما این توانایی در نمایندگان مجلس استان قزوین دیده نمی‌شود و یکی از نقاط ضعف در نظارت به شمار می‌رود.

,

خورگامی ابراز کرد: ضعف نمایندگان مجلس استان در حوزه نظارت یا می‌تواند ناشی از این باشد که واقعا در توانایی آن‌ها نیست و یا اینکه خدای ناکرده منافع و متامعی داشتند که زبانشان در نظارت قاصر و کوتاه است.

,

, , ,

مردم باید در انتخابات آگاهانه تصمیم بگیرند

, مردم باید در انتخابات آگاهانه تصمیم بگیرند,

این فعال فرهنگی عنوان کرد: نکته دیگر این است که اولویت‌های نمایندگان مجلس استان اولویت‌های واقعی جامعه و مردم نیست چراکه وقتی مردم مشکل معیشت و اقتصاد دارند، دغدغه نماینده ما ورود زنان به ورزشگاه است و این نشان می‌دهد که این نماینده اولویت‌های مردم را درک نکرده است.

,

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخابشان آگاهانه تصمیم بگیرند و انتخاب کنند، افزود: اکنون رئیس کمیسیون اصل نود از قزوین است و این ظرفیت بسیار مهمی است چراکه اصل نود اختیارات فراقوه‌ای دارد حال باید پرسید واقعا در این مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی نقش اصل نود کجاست؟ کجا نظارت دارند؟ آیا درمورد گرانی و این صف‌های گوشت کاری کردند؟

,

مدیر مسئول هفته نامه هفت دی استان قزوین اضافه کرد: در این مشکلات و مسائل اقتصادی نماینده محترم قزوین به دیدار یکی از افرادی می‌رود که مشهور به سران فتنه است؛ آیا دغدغه و اولویت مردم این دیدار است؟ آیا در این شرایط نمایندگان مجلس باید فضاسازی و حاشیه سازی کنند؟

,

خورگامی ابراز کرد: اکنون مشکل ما این است که این نمایندگان یا از جنس مردم نیستند و یا ضعیف هستند و یا دغدغه و اولویت مردم را درک نمی‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه