اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد البرز در جمع خبرنگاران:

کمک های مردمی جشن نیکوکاری در البرز از 8 میلیارد تومان گذشت/ صرف ماهیانه 800 میلیون تومان برای درمان مددجویان

کمک های مردمی جشن نیکوکاری در البرز از 8 میلیارد تومان گذشت/ صرف ماهیانه 800 میلیون تومان برای درمان مددجویان
مدیر کل کمیته امداد استان البرز گفت: در بخش درمان ماهیانه 800 میلیون تومان صرف درمان و هزینه های بستری و جراحی مددجویان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، مدیر کل کمیته امداد استان البرز پیش از ظهر روز شنبه در مراسم تجلیل از یاوران رسانه ای محرومان با اشاره به اینکه مردم البرز ماهانه یک میلیارد تومان از طریق صنادیق صدقات کمیته امداد به نیازمندان کمک می کنند، گفت: متوسط کشوری دریافتی ایتام 230 هزار تومان است اما در استان البرز این رقم به 450 هزار تومان افزایش یافت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمد محمدی فرد با تاکید بر اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین 26 هزار حامی ماهیانه یک میلیارد و 200 میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان تحت حمایت کمیته امداد واریز می کنند، افزود: در بخش درمان ماهیانه 800 میلیون تومان صرف درمان و هزینه های بستری و جراحی مددجویان می شود. 
,
 
,
وی اظهار داشت: امسال 2200 مددجوی فاقد شغل از طریق اعطای تسهیلات و کاریابی صاحب فرصت شغلی شدند و صف نوبت وام قرض الحسنه به صفر رسیده است، همچنین مددجویان به محض ارائه درخواست برای وام به صندوق امداد ولایت و بانک مهر معرفی خواهند شد. 
,
 
,
محمدی فرد تصریح کرد: امسال اقدامات اولیه برای بهره مندی 1980 خانوار مددجوی فاقد مسکن از ظرفیت مسکن مهر را انجام داده ایم که در سال 1398 نهایی خواهد شد. 
,
 
,
وی گفت: خانه دار شدن 47 مددجوی تحت حمایت و تعمیر هزار واحد مسکونی مددجویان با کمک خیران در 7 شهر استان البرز همه خانوارهای ایتام خانه دار شدند و در سال 98 یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت. 
,
 
,
محمدی فرد با اشاره به اجرای طرح مبین و خدمات ویژه و فوری به خانوارهای دارای وضع اضطرار بر اساس اولویت نیاز، افزود: امسال 7 هزار خانوار جدید با توجه به وضعیت اقتصادی اخیر کشور تحت حمایت این نهاد در البرز قرار گرفتند. 
,
 
,
وی به فعال سازی سرخوشه های خیر و احسان در زمینه های درمان، اشتغال، جهیزیه، سبد حمایت غذایی، اکرام ایتام و محسنین، فرهنگی، تحصیلی و ... به منظور گسترش نیکوکاری در لایه های جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه مراکز نیکوکاری از ۱۸ مرکز در سال 96 به ۵۳ مرکز نیکوکاری در سال 97 که هسته ای مردمی دارد و با مجوز کمیته امداد شکل گرفته است از جمله اقدامات دیگر این مجموعه است.  
 
مدیر کل کمیته امداد استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه با همت خیرین از ۲۴۵ خانوار یتیمی که تا اواسط سال ۹۶ فاقد مسکن بودند به ۸۷ خانوار رسیده ایم، خاطر نشان داشت: تا کنون بیش از 8 میلیارد تومان کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری جمع آوری شده است.   
 
 
 
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه