اخبار داغ

امدادرسانی ۵۵۰۰ امدادگر و نجاتگر به مسافران نوروزی در کشور

امدادرسانی ۵۵۰۰  امدادگر و نجاتگر به مسافران نوروزی در کشور
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: 24 بالگرد برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سراسر کشور آماده هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، علی اصغر پیوندی روز  شنبه ۲۵ اسفند، در مراسم آغاز طرح ملی خدمات نوروزی 98 که در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت:  طرح امداد نوروزی هلال‌ احمر هر ساله بر اساس وظایف ذاتی خود همگام با دیگر ارگان‌ها مانند پلیس راهور، راهداری و دیگر سیستم‌ ها برگزار می‌ شود.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح از 25 اسفند ماه آغاز و  تا 17 فروردین به اتمام می‌ رسد، افزود: ما دو وجه امداد و نجات و کار فرهنگی را در دستور کار خود داریم که در کار امداد و نجات طبق وظایف ذاتی در هزار و 420 واحد سیار، موقت و دایم خود با لجستیک بالغ بر 3500 دستگاه آمبولانس، خودرو نجات، ترابری و مخابرات در حال فعالیت هستیم.
 
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه 5500 امدادگر و نجاتگر وظیفه امدادرسانی به افراد آسیب‌ دیده که دچار حادثه بشوند را دارند، اظهار داشت: در بحث فرهنگی و اجتماعی سازمان جوانان با ایجاد پایگاه‌های موقت و سیار حدود هزار 236 پایگاه در مبادی ورودی و در راه‌ها، وظیفه آموزش و فرهنگسازی   و برپایی خیمه‌های نماز را دارند.
 
پیوندی با بیان اینکه سازمان جوانان ما کاملاً داوطلبانه است و حدود 12 هزار نفر پسر و دختر و زن و مرد در آن مشغول به کار هستند، تصریح کرد: امسال در لجستیک،  به دلیل طول مدت مسافرت‌ها سه درصد افزایش داشته‌ایم،  دیگر ارگان‌ها مانند اورژانس، پلیس راه، راهور و غیره هم در این ایام تلاش می کنند که نوروز خوبی را مردم رقم خورد.
 
پیوندی در خاتمه خاطر نشان داشت: 24  بالگرد در کل کشور آماده امدادرسانی هستند که با توجه به نقاط استراتژیک کشور تقسیم‌ بندی شده‌ اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه