اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

عملیات پاکسازی در استان اردبیل به فرهنگ تبدیل می شود

عملیات پاکسازی در استان اردبیل به فرهنگ تبدیل می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: به منظور استقبال از میهمانان نوروزی و توجه به بهداشت و محیط پاک حاشیه محورهای ورودی هر شهرستان با شعار "زمین بدون زباله چه زیباست" پاکسازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، بهروز ندایی صبح امروز در آیین پاکسازی محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: امروز با تاکید و توصیه استاندار محترم و با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد عملیات پاکسازی محورهای ورودی شهرها را استارت زده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه این اقدام پسندیده باید در همه نقاط استان و حتی کشور نهادینه شود افزود:این عملیات تا ۱۶ فروردین ماه ادامه دارد تا تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است، بصورت عینی نمود داشته باشد.

,

ندایی افزود: پاکسازی محورهای اصلی و ورودی شهرستان ها به شعاع ۵ کیلومتر برعهده شهرداری ها خواهد بود و به شعاع۱۰کیلومتر توسط نهادهای دولتی و غیردولتی، دهیاری ها و مردم داوطلب، زباله زدایی می شود.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از عموم مردم خواست به منظور اعلام "اردبیل استان پاک" باید همه باحساسیت و احساس مسئولیت بیشتر از انداختن زباله های غیر قابل تجزیه به محیط پیرامون خوداری کنند.

,

وی افزود:برنامه ریزی های مشخص جهت طبقه بندی پسماندها توسط دستگاه های ذیربط صورت گیرد و آموزش های لازم در مدارس ارایه شود.

,

در این مراسم فرماندار اردبیل نیز طی سخنانی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست را وظیفه همگانی بر شمرد و افزود: در کنار پاکسازی و حمل زباله به محل های دپو زباله، غرس نهال و گل نیز توسط شهرداری و منابع طبیعی انجام می شود.

,

جواد زنجانی افزود: پاکسازی و آموزش زیبا نگه داشتن محیط بایداز دوران کودکی و مدارس صورت گیرد تا از رها کردن و انداختن پسماند ها به محوطه آزاد خوداری شود.

,

وی افزود: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی زمان پاکسازی از ۱۸ اسفند به ۲۵اسفند تغییر یافت و طبق برنامه ریزی قبلی اکیپ های پاکسازی زیر نظر مسوولان خود با هماهنگی فرمانداری ها حاشیه جاده های اصلی را از مواد آلاینده پاکسازی می کنند.

,

گفتنی است معاون عمرانی استاندار اردبیل به همراه برخی از مدیران ستادی و اجرایی از محورهای اردبیل مشکین شهر، اردبیل نمین، اردبیل خلخال و اردبیل نیر بازدید و از زحمات اکیپ پاکسازی تقدیر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه