اخبار داغ

علمای اهل سنت و تشیع حادثه تروریستی نیوزیلند را محکوم کردند؛

بایکوت حادثه تروریستی مسجد نیوزیلند موجب آبروریزی بیشتر نظام سلطه می شود/ چهره‌ واقعی مدعیان حقوق بشر برای همگان آشکار شد

بایکوت حادثه تروریستی مسجد نیوزیلند موجب آبروریزی بیشتر نظام سلطه می شود/ چهره‌ واقعی مدعیان حقوق بشر برای همگان آشکار شد
ماموستاهای استان کردستان با انتقاد شدید از به خاک و خون کشیدن نمازگزاران در نیوزیلند این جنایت را نمونه ای اشکار از اسلام هراسی و توطئه های دشمنان علیه مسلمانان دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در پی حمله تروریستی دشمنان اسلام به دو مسجد در نیوزیلند و اقدام به تیراندازی به سمت نمازگزاران جمعه, دست کم ۵۰ نفر کشته و ۳۰ نفر نیز زخمی شدند و این خبر به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و ماموستاهای اهل سنت و تشیع کردستان این حادثه را محکوم کردند و از جوامع بین الملل خواستند که سکوت خود را بشکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

, ,

 

,

چهره‌ واقعی مدعیان حقوق بشر برای همگان آشکار شد

, چهره‌ واقعی مدعیان حقوق بشر برای همگان آشکار شد, چهره‌ واقعی مدعیان حقوق بشر برای همگان آشکار شد,

 

,

حجت الاسلام حسن باباییان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در ونزوئلا اظهار داشت : امروز یکبار دیگر دست پلید استکبار جهانی از آستین تروریسم بیرون زد و چهره‌ واقعی مدعیان حقوق بشر برای همگان آشکار شد.

,

 

,

وی با اشاره به سکوت معنا دار سازمان های بین المللی در برابر جنایت رخ داده در مساجد ونزوئلا افزود: سازمان هایی که همیشه از حقوق بشر دم می زنند امروز در برابر ظلمی که به مسلمانان می شود سکوت کرده‌ اند و حرفی برای گفتن ندارند.

,

 

,

به گفته باباییان امروز دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند تا از پیشرفت اسلام در جهان جلوگیری کنند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی فروگذار نخواهند کرد.

,

 

,

وی خواستار محاکمه و مجازات عاملان جنایت در ونزوئلا شد و بیان داشت : باید این افراد که به خود اجازه داده اند چنین جنایتی را مرتکب شوند مجازات کرد و مانع از تضعیف حقوق مسلمانان در کشورهای جهان شد.

,

 

,

, ,

 

,

این جنایت وحشتناک از دیدگاه انسانیت محکوم است

, این جنایت وحشتناک از دیدگاه انسانیت محکوم است, این جنایت وحشتناک از دیدگاه انسانیت محکوم است,

 

,


امام  جمعه دهگلان ضمن محکوم نمودن حمله ناجوانمردانه در نیوزیلند توسط عده ای انسانت نما و حیوان صفت به دو مسجد و به شهادت رساندن مسلمانان در نماز جمعه گفت: این جنایت وحشتناک از دیدگاه انسانیت، دین مقدس اسلام و تمام ادیان الهی محکوم است

,
,

 

,


 ماموستا عنایتی گفت: با توجه به اینکه کینه و عداوت دشمنان دین مبین اسلام نسبت به مسلمانان تازگی ندارد اما دشمنان قسم خورده  دین محمدی به گوش باشند  که اسلام با این حرکات ضد بشری و ضد انسانی  کمر خم نخواهد کرد.

,
,

 

,

 

,

 وی افزود: هر از گاهی این حرکات ناجونمردانه علیه مسلمانان در جهان تکرار می شود  که باعث اتحاد و همدلی بیشتر مسلمانان می شود که از دیدگاه اهل سنت و جماعت این عمل شنیع ، غیر انسانی و غیر اخلاقی محکوم است.

,

 

,

ماموستا عنایتی با بیان اینکه آمریکا از تاثیرگذاری ایران در منطقه در هراس است خاطر نشان کردند به همین دلیل این کشور تمام توان و تلاش خود را برای تضعیف ایران در منطقه بکار بسته است.

,

 

,

, ,


بایکوت حادثه تروریستی مسجد نیوزیلند موجب آبروریزی بیشتر نظام سلطه می شود

,
, بایکوت حادثه تروریستی مسجد نیوزیلند موجب آبروریزی بیشتر نظام سلطه می شود, بایکوت حادثه تروریستی مسجد نیوزیلند موجب آبروریزی بیشتر نظام سلطه می شود,


حجت الاسلام علی مرادی در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن تبریک ولادت امام محمد تقی (ع)  با اشاره به حادثه تروریستی مسجد نیوزلند و به شهادت رسیدن جمعی از مسلمانان اظهار داشت: کشورهای اروپایی با سکوت رسانه ای خودشان اجازه ندادند نام مکان حادثه که مکانی مقدس است را بیاورند.

,
,

 

,


وی با بیان اینکه افرادی که در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند مسلمان بودند ، افزود: اگر این حادثه تروریستی در مسجد و بر علیه مسلمانان اتفاق نیفتاده بود ، طبیعتا همه کشورهای اروپایی و صهیونیست ها با ورود به این قضیه و برجسته کردن آن خواهان رسیدگی سریع به عوامل حادثه بودند.

,
,

 

,


خطیب جمعه بیجار: با توجه به اینکه در حادثه تروریستی مسجد نیوزلند آسیب دیدگان مسلمان هستند و مسلمانان قربانی تروریست شده اند نه از تروریست مطرح کردن حادثه خبری است نه از آسیب دیدگان که مسلمانان هستند و این افراد در قالب اسلام هراسی این جنایات را می آفرینند.

,
,

 

,


حجت اسلام مرادی ادامه داد: کشورهای اروپایی چون خودشان موجب این حادثه تروریستی شده اند از عنوان تروریستی امتناع و تروریست را بعنوان مهاجم معرفی می کنند و حادثه ای که در مسجد اتفاق افتاده و نمازگزاران به شهادت رسیده اند عده ای مطرح می کنند.

,
,

 

,


وی با تاکید بر اینکه کشورهای اروپایی و صهیونیست با بایکوت خبری از این حادثه تروریستی عبور کردند، اظهار داشت: سردمداران جهان کفر برای اینکه یقه خود نظام سلطه در افکار جهانی درگیر نشود به سادگی از کنار آن رد شدند غافل از اینکه امروز دیگر در عرصه بین المللی دست آنها رو شده  و آزادیخواهان جهان متوجه هستند هر کجا خون مظلومی ریخته می شود این دست از آستین بیرون آمده قطعا دست صهیونیست و آمریکا با پول کشورهای نظام سلطه است.

,
,

 

,


امام جمعه بیجار ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی گفت: ما بعنوان کشوری که خود قربانی حادثه های تروریستی خیلی زیادی است این حادثه تروریستی را محکوم می کنیم و به بازماندگان حادثه تروریستی تسلیت می گوئیم و امیدواریم روز افزون شاهد شرمندگی بیشتر نظام سلطه در عرصه جهانی باشیم.

,
,


وی بیان داشت: بایکوت خبری این حادثه تروریستی موجب آبروریزی بیشتر نظام سلطه می شود.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه