اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

۲۵۰ برنامه امسال برای دستگاه قضایی استان زنجان تهیه و تنظیم کرده‌ایم/ مدیریت آیت‌الله رئیسی برکات بسیاری برای دستگاه قضایی خواهد داشت

۲۵۰ برنامه امسال برای دستگاه قضایی استان زنجان تهیه و تنظیم کرده‌ایم/ مدیریت آیت‌الله رئیسی برکات بسیاری برای دستگاه قضایی خواهد داشت
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۲۵۰ برنامه برای دستگاه قضایی استان زنجان تهیه و تنظیم کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در جلسه شورای قضایی استان که با حضور معاونین رئیس کل،روسا و دادستانهای حوزه های قضایی و مدیران و روسای سازمانهای تابعه برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام رجبیه از اقدامات خوب حوزه های قضایی مربوطه در طول یکسال بویژه در نمیه دوم سال 97 که با کار و همت مضاعف همراه بود تقدیر و تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,

 وی ضمن اشاره به انتصاب شایسته آیت الله رئیسی به  ریاست قوه قضائیه گفت: اکنون که در راس قوه قضائیه شاهد یک دانشمند فرهیخته که از درون قوه قضائیه با توانمندیهای علمی و فقهی و تجربه قضایی و اجرایی و با اشرافیت کامل در تحقق تحول در گام دوم انقلاب بنا به فرموده مقام معظم رهبری هستیم که قطعاً برکات بسیاری برای دستگاه قضایی خواهد داشت لذا دادگستری کل  استان زنجان نیز در این راستا با تمام وجود و قدرت نسبت به پیشبرد اهداف قوه قضائیه و اجرای سیاست های ریاست قوه قضائیه آمادگی کامل دارد.

,

حجت الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: با کار کارشناسی و برنامه ریزی های دقیق انجام شده 250 برنامه برای  دستگاه قضایی استان تهیه و تنظیم کرده ایم که تعداد 62 برنامه عملیاتی هستند که بعنوان نقشه راه در اختیار حوزه های قضایی قرار می گیرد. تاکید ما بر اجرای دقیق سیاست ها مطابق با برنامه است.

,

وی به ثبت تمام پرونده ها تاکید کرد و افزود: تمام پرونده هایی که وارد مرجع قضایی می شوند باید ثبت گردند تا حتی یک پرونده بدون ثبت هم در مراجع قضایی و انتظامی نداشته باشیم.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان به استقرار کشیک در ایام تعطیل اشاره و اظهار کرد: ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز به صورت مستمر ادامه خواهد یافت. بنده به روسا و دادستانها تاکید کرده ام ضمن ارسال برنامه کشیک به اینجانب نسبت به اجرای دقیق آن اهتمام داشته باشند چرا که نباید خدمت به مردم حتی در ایام تعطیل متوقف شد.

,

حجت الاسلام صادقی نیارکی عنوان کرد: متاسفانه با یک موج گرانی قیمت ها در بازار مواجه هستیم که باید تعزیرات حکومتی و دادسرا برای مقابله با این گرانی اقدامات موثرتری انجام دهند تا بار فشار از دوش مردم برداشته شود.

,

عالیترین مقام قضایی استان زنجان ادامه داد: بی تدبیری مسولان کشور در عرضه و توزیع گوشت مرغ باعث شده است گوشت مرغ در طی 11 ماه گذشته که قیمت آن حدود 8 هزار تومان بوده است به حدود 15 هزار تومان افزایش پیدا کند آن هم با تشکیل صف های طولانی برای خرید گوشت مرغ که انصافا زیبنده یک نظام اسلامی با چنین مردمی نمی باشد.

,

در این دیدار معاونین رئیس کل، روسا، دادستانهای حوزه های قضایی مسائل و مشکلات حوزه قضایی خود را مطرح کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه