اخبار داغ

دادستان اردبیل:

افزایش نظارت بر روند توزیع میوه شب عید در اردبیل ادامه دارد

افزایش نظارت بر روند توزیع میوه شب عید در اردبیل ادامه دارد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: نظارت کامل بر روند توزیع میوه در سطح استان از سوی نمایندگان دادستانی اردبیل انجام می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز در بازدید از غرفه‌های عرضه میوه شب عید در محله سلمان‌آباد اردبیل اظهار داشت: نظارت کامل بر روند توزیع میوه در سطح استان از سوی نمایندگان دادستانی اردبیل انجام می‌گیرد تا شاهد تخلفات و نارضایتی از این سو در منطقه نباشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سبلان‌ما,

وی بیان کرد: تهمیدات لازم از هفته‌های گذشته با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان اعم از جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، تعاون روستایی و سایر نهادهای مرتبط در این حوزه انجام شده تا توزیع و تهیه میوه شب عید همشهریان به بهترین صورت و با کمترین اختلال انجام بگیرد. 

,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: میوه شب عید مورد نیاز به اندازه کافی خریداری و در سردخانه ها  نگهداری می شود که در همین حال پیش از این 900 تن پرتقال و بیش از 720 تن سیب مورد نیاز مصرف استان برای ایام عید خریداری شده و در برنامه‌های آینده نیز برای تامین مقدار مورد نیاز پیش بینی لازم برای خرید بیشتر انجام شده است.

,

عتباتی تصریح کرد: دستورات لازم برای افزایش غرفه‌های عرضه میوه در برخی از نقاط پرجمعیت استان از جمله سلمان آباد، شهریار و غیره صادر شده و اداره کل استاندارد نیز بر اساس اکیپ هایی که تدارک دیده‌اند دستگاه‌های توزین غرفه‌های توزیع را از نظر استاندارد بررسی می‌کند.

,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کمیته‌های برنامه‌ریزی، میوه‌های ذخیره شده در سردخانه‌ها از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال آینده در غرفه‌ها و مکان‌هایی که اعلام شده است، با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه