اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی خبر داد؛

رشد ۸۱ درصدی مشارکت مردم در جشن نیکوکاری

رشد ۸۱ درصدی مشارکت مردم در جشن نیکوکاری
مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی در جشن نیکوکاری امسال بیش از ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مشارکت داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عزیز سهندی، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با ارائه گزارشی از آمار اولیه جشن نیکوکاری در سال جاری، اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی در جشن نیکوکاری امسال بیش از ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مشارکت داشته‌اند که این رقم نسبت به جشن نیکوکاری سال گذشته ۸۱ درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: کمک‌های مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی برای نیازمندان ادامه داشته و از این رو آمار اعلام شده اولیه بوده و آمار نهایی در پایان اسفند ماه اعلام می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با تاکید بر مشارکت چشمگیر مردم استان در جشن نیکوکاری، ابراز کرد: مردم خیر شاهین‌دژ با مشارکت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی در جشن نیکوکاری، در برگزاری این اقدام نیک در استان پیشرو بوده‌اند.

,

سهندی بیان کرد: کمک‌های جشن نیکوکاری در راستای تامین ملزومات ضروری و مورد نیاز مددجویان از قبیل البسه، کفش، تنقلات و سایر نیازهای اساسی این نیازمندان هزینه می‌شود.

,

وی تاکید کرد: توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در میان نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی شروع شده و پیش از اتمام امسال، شعار عیدی برای همه محقق خواهد شد.

,

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی  با اشاره به امکان مشارکت در جشن نیکوکاری تا پایان امسال، بیان کرد: همچنین مردم نیکوکار می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن نیکوکاری، از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۳۸۳۴۹ نزد صندوق امداد ولایت و از طریق تلفن همراه با وارد کردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ * اقدام کنند.

,

سهندی تاکید کرد: جشن نیکوکاری در راستای اهدای شادی به نیازمندان در آستانه آغاز سال جدید و ارج نهادن به سنت حسنه احسان و نیکوکاری در پایان هرسال برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه