اخبار داغ

استاندار اردبیل:

اوراق مشارکت به پروژه خط ریلی اردبیل ـ میانه اختصاص می‌یابد

اوراق مشارکت به پروژه خط ریلی اردبیل ـ میانه اختصاص می‌یابد
استاندار اردبیل از اختصاص اوراق مشارکت به پروژه خط ریلی اردبیل ـ میانه از سال آینده در اردبیل خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: مطابق رایزنی با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، راه‌آهن اردبیل در لیست پروژه‌های انتفاعی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با افزایش قیمت‌ها بیم این وجود داشت که این پروژه مجددا به اعتبار بیشتری نیاز خواهد داشت که با انتفاعی شدن از سال آینده اوراق مشارکت دریافت خواهد کرد.

,

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با تاکید بر اینکه اتمام راه‌آهن اردبیل در اولویت دولت است، تصریح کرد: از سویی اعتبار ملی پروژه با افزایش همراه شده و در کنار آن برای نخستین بار در کشور فاینانس داخلی به یک پروژه ریلی اختصاص یافته است.

,

بهنام‌جو با بیان اینکه کل پروژه حدود 45 درصد و زیرسازی آن بیش از 70 درصد  پیشرفت دارد، افزود: راه‌آهن می‌تواند منجر به رونق حمل و نقل کالا، مسافر و  رونق گردشگری زمستانی شود.

,

وی با اشاره به مطالعه خط ریلی اردبیل-پارس‌آباد توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: طرف آذری قول احداث 16 کیلومتر خط ریلی را تا رسیدن و اتصال به شمال استان طرح کرده و این اقدام توجیه راه‌آهن اردبیل-پارس‌آباد را صد درصد خواهد کرد.

,

استاندار اردبیل بیان کرد: این خط ریلی اردبیل را به کریدور حمل و نقل شمال کشور تبدیل می‌کند و نه تنها توسعه استان بلکه توسعه کشور را به دنبال دارد.

,

بهنام‌جو افق بهره‌برداری از راه‌آهن اردبیل-میانه را سال 99 برشمرد و گفت: این پروژه در وزارت راه و شهرسازی جایگاه ویژه داشته و اجرای آن در اولویت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه